C537 - Kalpten Gelen Öfke

147 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

“Küçük Işınlanma Tılsımı!”

Mu Chengye hızla yanan ve büyülü bir güce dönüşen bir tılsımı çıkardı ve figürünü taş sütuna ışınladı.

"Saçmalık!"

Qin Nan'ın ifadesi değişti. Düşmanlarının bu kadar çok Küçük Işınlanma Tılsımına sahip olmasını beklemiyordu.

"Hapları tüket!"

Mu Chengye şiddetli bir kükreme çıkardı.

Başlangıçta Duan Qing'in bu kadar güçlü bir güce sahip olmasını beklemiyordu. Ancak önlem olarak ekibi için zaten bir yedekleme planı hazırlamıştı.

"Roger!"

İkinci takımın dehaları bakışlarını düzeltti. Kırmızı bir hap çıkardılar ve yuttular.

PAT!

Dahilerin auraları hızla yükseldi, bu da önceki güçlerinin en az iki katıydı.

Hap, Çılgınlık Çılgınlığı Hapı olarak biliniyordu. Bir kez yutulduğunda kişinin gelişimini artırabilir. Ancak hapı tüketmek uygulayıcıya büyük yan etkiler getirecektir.

Ancak şimdilik konumuz bu değil!

Zaferi kazanmak onların tek odak noktasıydı!

Vermilyon Kuşunun Kanı İçin!

Ölümsüz Vermilyon Kuşunun Sanatı İçin!

"Öldürmek!"

Dahiler, figürleri vahşi hayvanlar gibi ileri atılıp Qin Nan'ın hareketlerini kapatırken sağır edici kükremeler çıkardılar. Qin Nan'ın Dövüş Majesteleri Alemindeki bedenine rağmen onlar tarafından bastırıldı.

Her şey göz açıp kapayıncaya kadar gerçekleşti.

Qin Nan kalbinde huzursuz bir his hissedebiliyordu. Dahilerle mücadele ederken takım arkadaşlarına bir göz atmaktan kendini alamadı.

"Muhteşem kudret, sağanak küller!"

Mu Chengye bir imparator gibi aşağı indi ve soğuk bir şekilde Xue Meng'e baktı. Avucundan kasırga rüzgarları çağrıldı ve bunlar birleşerek onun figürünü ezen rüzgardan oluşan bir pagoda oluşturdu.

PAT!

Xue Meng'in figürü sanki güçlü bir darbe yemiş gibi şiddetli bir şekilde ürperdi. Yüzü soluk beyaza dönerken ağız dolusu kan tükürdü.

O yalnızca sekizinci seviye Dövüş Hakimiyeti Alemi yetişimine sahipti, Mu Chengye ise yedinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu'na sahip yarı Dövüş Majesteleriydi. Tek bir darbe onu ciddi şekilde yaralamıştı.

“Kutuyu almaya mı çalışıyorsun? Benim gözetimimde değil!

Xue Meng başını kaldırdı ve Mu Chengye'yi işaret eden geniş kılıcı çağırmak için elini salladı.

Gücü daha zayıf olmasına rağmen amca demiyordu!

Takım kaptanı Duan Qing çok çabalıyordu. Onu nasıl hayal kırıklığına uğratabilirdi?

PAT!

Dövüş Ruhu serbest bırakılırken arkasında altın ışınlar parıldadı. Gözleri kan çizgileriyle doluydu.

Ölüm anlamına gelse bile kutuyu korumak zorundaydı!

“Sana yardım edeceğiz!”

Shen Fei ve Su Chan bunu görünce öfkelendiler. Figürleri Xue Meng'in arkasına gelip Dövüş Ruhlarını serbest bırakmadan önce, rakiplerini devirmek için en güçlü darbelerini kullandılar!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin