EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Bir saat sonra üçüncü Yıldızlı Nehir geldi!
PAT! PAT!
Nehir ortaya çıktığı anda dev bir el nehri iki kez yıldırım hızıyla yakaladı.
Yıldızlı Taşlardan yayılan parıltı neredeyse kalabalığın gözlerini deldi.
İlk denemede otuz taş!
İkinci deneme… yüz elli!
Bu sadece başlangıçtı ve toplam miktarın yarısından fazlası olan yüz seksen Yıldızlı Taş alınmıştı!
"Hızlı! Daha fazla zaman kaybedersek geriye hiçbir şey kalmayacak!”
"Bok! Bütün taşları alan o heybetli gelişimci tam olarak kim?”
“Bugün gelmek ne kadar şanssızım?”
“……”
Bir dizi homurdanmanın ardından kalabalık, sanki delirmiş gibi, düzensiz bir şekilde taşları kapmak için hemen harekete geçti.
Di Fengyun bile kalbi bir miktar panikle dolduğundan hızla sırasını aldı.
PAT!
Left Star superior odasındaki kişi bir kez daha saldırdı ve sonunda bölgelerden birinden elli Yıldızlı Taş daha aldı!
Bunu gören kalabalık göğüslerinin ağır bir darbe aldığını hissetti.
Yüz seksen artı elli; toplam iki yüz otuz taş almıştı!
Bu, geri kalan yetmiş taşı diğerlerinin paylaşması gerektiği anlamına gelmiyor muydu?
Nihai sonuç seyirciler için son derece hayal kırıklığı yarattı. Çoğu tek bir Yıldızlı Taş bile elde etmeyi başaramadı, müthiş olanlar ise en fazla beş tane elde etmeyi başardı!
Bir yandan not olarak, bırakın orta ve ileri odaları, Yıldızlı Pagoda'nın basit bir odasında yetişim yapmak için her yetiştiricinin iki bin Birincil Taş ödemesi gerekiyordu.
Belirli bir miktarda Yıldızlı Taş elde edemezlerse bu onlar için bir kayıp olacaktır.
Her ne kadar uzmanlar şanssız olsalardı normalde bir miktar kayıp yaşarlardı ama bu, bugün yaşadıkları kadar şiddetli değildi!
Di Fengyun'un bile çarpık bir ifadesi vardı.
Yıldızlı Taşlar son derece değerliydi çünkü yalnızca Beyaz Kaplan Şehri'nin kurulmasıyla üretilebiliyorlardı. Bunları harici bir kaynaktan satın almaya çalışmak Cennetlere tırmanmak kadar zordu, Yıldızlı Taşların yardımıyla gelişim yapmak için burada olmasının nedeni de buydu!
Böylesine gizemli, güçlü bir varlığa rastlayacağını pek beklemiyordu!
“Yeterli Yıldızlı Taş olmadan, Dövüş Becerisinde ustalaşmam daha uzun zaman alacak…”
Di Fengyun kendi kendine mırıldandı ve yumruklarını sıkıca sıktı.
Xu Ao ona Duan Qing'den bahsettiğinde gerçekten sakin miydi? Hiç de değil; kalbi öfke alevleriyle doluydu!
Zhou Bihua neden onun yerine Duan Qing'e Vermilyon Kuşu Sanatını öğretsin ki?
Ancak planı henüz başarıya ulaşmadığından Zhou Bihua ve Duan Qing'le başa çıkmasının hiçbir yolu yoktu!
“Tamam, sabır, sabır!”
Di Fengyun, Yıldızlı Taşlarla gelişim yapmaya başlamadan önce düşüncelerini sakinleştirmek için derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...