C419 - Dostça Bir Hatırlatma

182 27 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Konuşan açık tenli, beline kadar saçları olan ve kıvrımlı bir fiziğe sahip bir kadındı. Buna rağmen yüzü on bin yıllık bir buz bloğu gibiydi, aşırı derecede soğuktu.

Kadının yanında, yüzü sivilcelerle kaplı ve ona çirkin bir görünüm veren genç bir adam duruyordu.

"Bu, bekçiler arasında dördüncü sırada yer alan Yan Zihan ve bu da bekçiler arasında beşinci sırada yer alan Zhou Liqing."

Sima Kong sesini Qin Nan'a iletti.

Yan Zihan'ın sözlerinin ardından Zhou Liqing uğursuz bir tonda konuşmaya başladı, "Sima Kong, bunu söylediğim için beni affet, Qin Nan'ın büyük yetenekleri olduğuna katılıyorum ama hedefimiz büyük tehlikelerle çevrili Kanlı Yılanın Mağarası. . Onun bize ne faydası var?”

"Arkadaşlar merak etmeyin. Bize çok yardımcı olacağını garanti ederim. Bizi aşağı çekmesinin hiçbir yolu yok.” Sima Kong başını salladı ve kararlı bir tonda, "Eğer işe yaramaz hale gelirse, onun yerine ganimetten benim payıma düşeni ona vermekten büyük mutluluk duyarım!" dedi.

"Her neyse!"

Yan Zihan, Qin Nan'a baktıktan sonra soğuk bir şekilde söyledi.

Zhou Liqing de ağzını kapatmıştı. Ganimet oranı etkilenmediği sürece, Sima Kong'un yanında bir Dövüş İmparatoru Alemi yetiştiricisi getirmesi umurunda olmazdı.

Qin Nan bunu görünce çok şaşırmadı.

Bu dahilerin ikisi de Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesine ulaşmıştı ve onların da kollarında bazı gizli kartlar olduğunu kolayca anlayabiliyordu. Öte yandan, o yalnızca Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirve gelişimcilerinden biriydi. Gerçek gücü, sekizinci katman Dövüş Ataları Alemi uzmanıyla karşılaştırılabilir olsa bile, güçleriyle karşılaştırıldığında yine de büyük bir fark vardı.

Bu nedenle, konuşmamayı seçti. Onlara gücünü eylemde kanıtlayacaktı.

"Hadi dışarı çıkalım!"

Ekip hareket etmeden önce Sima Kong bir harita çıkardı ve bir an dikkatlice inceledi.

Yolculuk boyunca çok sayıda Dövüş Ataları Alemi canavarıyla karşılaştılar, ancak hepsi takım için herhangi bir tehdit oluşturamayan Yan Zihan tarafından tek atışla sonuçlandı.

Öte yandan Qin Nan, içinde bulundukları ormanın inanılmaz derecede olağanüstü olduğunu keskin bir şekilde fark etti. Ormanın derinliklerine gittiklerinde, aura daha da korkunç hale geldi.

"Ormanın derin bölgesinde Qinglong Mistik Bölgesinin yasak alanlarından biri var, adı 'Ebedi Karanlık Ormanı'. İlk on canavarın her biri orada bulunabilirdi.” Sima Kong'u açıkladı.

Qin Nan hemen farkına vardı.

Qinglong Mistik Alanının içinde, geçmiş Kutsal Liderlerin eğitimlerini aldıkları yetiştirme alanları gibi çeşitli yasak alanlar vardı. Güçlü canavarların yetiştirildiği yerler de Dövüş Ataları Alemi gelişimcilerinin ulaşamayacağı yasak alanlar olarak sınıflandırılıyordu.

Bir tütsünün yanması için gereken sürenin yarısından sonra, Sima Kong inleyerek, "Geldik!" dedi.

Qin Nan hemen başını kaldırdı ve ileriye baktı. Görüş alanında ormanın ortasında kanlı bir parıltıyla kaplı küçük bir dağ vardı ve ondan soğuk bir aura yayıldığı hissediliyordu. On zhang uzunluğundaki bir giriş görülebiliyordu ve yaşına rağmen son derece zarif göründüğü için bir zanaatkâr tarafından ayrıntılı bir şekilde oyulmuş gibi hissettiriyordu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin