C408 - Xue Wuji

195 32 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

...Zaman suyun akışı gibi yavaş yavaş geçti...

Bir aylık zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçti. On Altı Dağın Büyük Yarışması başlamak üzereydi.

Tüm Qinglong Kutsal Bölgesi, çevre büyüleyici ışıklarla süslendiğinden canlandı ve bu da muhteşem bir ışıltıya neden oldu. Dövüş Ataları Alemi gelişimcilerinin çoğu, kalan zamanda güçlerini artırmak için çeşitli yetiştirme alanlarına katılmaya başladı.

On Altı Dağın Büyük Yarışması yılda sadece bir kez yapılıyordu, bu nedenle Kutsal Bölgenin yetiştiricileri arasında büyük bir fırsattı.

Bunun nedeni, yarışmanın kendisinin sayısız insan için ilgi odağı olmasıydı. Biri olağanüstü bir performans sergileyecek olsaydı, o kişinin Zirve Liderlerinin dikkatini çekme şansı vardı.

Bu arada, Üçlü Kapıda, son bir aydır özenle uygulama yapan Qin Nan yavaşça gözlerini açtı.

"Geleneksel Olmayan Hap Arıtma Yolu gerçekten büyüleyici. Temel ilkesi, yalnızca yöntemlere güvenmek değil, bunun yerine hapları rafine ederken kalbinizi takip etme yeteneğidir!” Qin Nan kendi kendine mırıldandı.

Bir ay boyunca uygulama yaptıktan sonra, Qin Nan nihayet Geleneksel Olmayan Hap Arıtma Yolunun temellerini kavramıştı.

Kalbi takip ederken hap arıtma işlemi boyunca herhangi bir düzen gerekli değildi. Rafine edilen hap, Hap Simyacısının iradesine bağlı olacaktır!

Ancak bunu başarmak oldukça zor bir işti. Qin Nan, Geleneksel Olmayan Hap Arıtma Yolu'nun temelinde ustalaşmış olmasına rağmen, bunu hâlâ yapamıyordu.

"On Altı Dağın Büyük Yarışması başladı, ama ondan önce, önce bu karmaşayla ilgileneceğim!"

Qin Nan, gözleri çok uzakta olmayan Xue Wuheng'in figürüne odaklanırken düşüncelerini geri çekti.

Hala uygulama yapmakta olan Xue Wuheng, bir tehdit algıladıktan hemen sonra kaşlarını çattı. Sonra gözlerini açtı ve öfkeli bir bakış attı, "Beni gözetlemeye çalışan kim——"

Qin Nan'ı görünce sesi durdu.

O anda Xue Wuheng, Qin Nan'ın ne yapmayı planladığını hemen anladı. Sakinmiş gibi davranırken gözleri bir panik belirtisiyle titredi, "Qin Nan, On Altı Dağın Büyük Yarışması başlamak üzere. Hazırlığımızı bitirdikten sonra bahsimizi sonuçlandıracağız. Şimdilik uygulama yapmaya devam edelim!”

"Saçmalamayı kes, iki yüz Birincil Taş, şimdi teslim et!"

Qin Nan, vücudundan buyurgan bir aura fışkırırken yerden yükseldi.

Bu Xue Wuheng sözünü reddetmeye mi çalışıyordu?

"Hangi iki yüz Birincil Taş? Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok."

Xue Wuheng'in ifadesi dişlerini sıkıp konuşurken değişti.

Bu iki yüz Birincil Taş demek. O kadar ödememe imkan yok, ne pahasına olursa olsun ödemekten kaçınmalıyım.

"Sözlerine karşı çıkmaya mı çalışıyorsun?"

Qin Nan, vücudundan soğuk bir aura çıkarken herhangi bir ifade göstermedi.

Xue Wuheng'in yüzü biraz solgunlaştı. Qin Nan'ın gücünün sadece iki aylık bir süre içinde iyileşmesini beklemiyordu. Sonra başını iki yana salladı ve “Sana hiçbir zaman bir borcum olmadı, kendi sözlerime karşı da çıkmadım! Bana saldırmaya cüret etme!”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin