C407 - Yıldırım Musibetinin Gücü

205 29 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

“Üçlü Kapı dokuz yüz altmış basamaktan oluşur. Ancak siz sadece kararlılığınızla dört yüzüncü basamağa geldiniz. İradenizi daha fazla test etmenize gerek yok.” Qin Nan'ın zihninde buyurgan bir ses patladı.

Bunu takiben, Qin Nan'ın vücudunu yüzen bir ejderha gibi muazzam bir enerji doldurdu.

Göz açıp kapayıncaya kadar, Qin Nan'ın harap olmuş eti anında iyileşti ve yavaş yavaş bilincini geri kazandı.

Qin Nan uyanır uyanmaz, beyaz saçlı yaşlı adamın İlahi Duygusunda gururla durduğunu gördü ve şaşırmış bir tonda konuşmasına neden oldu, "Kıdemli, siz .."

"Dünya beni Üç Yığınlı Dövüş Hakimiyeti Sahibi olarak tanıyordu!" Beyaz saçlı yaşlı adam sert bir bakışla, "Dövüş Ekselansları Alemine yükselmeye çalışıyordum ama ne yazık ki dünya gözüyle bakmıyordum, bu yüzden öldüm. Bu olurken, bugün size benden bir hediye olarak verilecek olan bir Dövüş Majestelerinin Musibet Yıldırım Gücü bahşedildi!"

"Kıdemli, bu..."

Qin Nan şaşırmıştı.

Varsayımında, attığı adım sayısı kendisine bahşedilecek menfaatle orantılıydı. Bununla birlikte, Üç Yığın Dövüş Hakimiyeti'nin kendisini göstermesini ve ona Musibet Yıldırım Gücü'nü vermesini hiç beklememişti.

"Merak etme. Uygulamanız konusunda gururlu ve sabırsız olmamayı aklınızdan çıkarmayın. Sadece çok çalışanlar sonunda başarılı olur!”

Beyaz saçlı yaşlı adam parmağını uzatmadan önce içini çekti. Parmak ucundan kırmızı bir şimşek çıktı ve Qin Nan'ın İlahi Hissine girdi. Bunu takiben yaşlı adamın figürü kayboldu.

Qin Nan bir şey söyleyemeden, İlahi Hisinde yüksek bir gürültü oldu.

Aniden kararsız hale gelen ve ondan yıldırım güçlerinin fırlamasına neden olan kırmızı şimşek olduğu ortaya çıktı.

Yıldırım, saf ve korkunç bir yıkıcı güç olarak kabul edildi, bunun bir Dövüş Ekselanslarının Yıldırım Musibetinin Gücü olduğundan bahsetmiyorum bile. Kararsız hale geldiği anda, Qin Nan'ın İlahi Hissi, sanki paramparça olacakmış gibi şiddetli bir şekilde titremeye başladı.

"Yıldırımın bu gücü son derece saf ve onu hemen özümsememe izin veriyor. Daha önce, İlahi Savaş Tanrısının sol gözünün evrimi, ona bir şimşek gücü de veriyordu. Umarım bu yıldırım emildikten sonra onu daha da geliştirebilir!”

Qin Nan kendi kendine mırıldandı ve düşüncelerini geri çekti. Ardından Altı Ejder Çizgili Altın Gelişen Ruhunu serbest bıraktı. Şimşek kuvvetini hemen İlahi Duygudan Qin Nan'ın Dantian'ına emdi, burada Gelişen Ruhunun minik figürü ağzını açtı ve içerdiği muazzam güce rağmen direnmesini engelleyerek gücü tüketti.

Vay!

Qin Nan derin bir nefes verdi ve ikinci kapının altında uygulama yapmaya başladı.

Bu arada Ying Xunlong, Üçlü Kapı'nın mavi tuğlalı yolunda üç yüz adım atarken, diğer yetiştiriciler iki yüz altmış adımın ötesine geçerek önceki rekoru kırmayı başardı.

Diğer bir deyişle, Üçlü Kapı'ya katılanların hepsi baskıya dayanmayı başardı.

Bununla birlikte, bekçi sıralamasında dokuzuncu sırada yer alan Xue Wuheng sonuncu oldu. Birkaç kez ilerlemeye çalıştı, ancak olağanüstü acılar nedeniyle pes etti.

...Zaman hızla geçti. Bir aylık zaman geçti...

Bu ay içinde, başlangıçta kıyıda bekleyen yetiştiriciler, artık Üçlü Kapı'ya girme şanslarının kalmadığını anlayınca olay yerinden ayrılmışlardı. Bu arada Qin Nan'ın dört yüz adım attığı haberi Qinglong Kutsal Bölgesi'ne duyuruldu ve büyük bir depremle sonuçlanan birçok kişi şaşkına döndü.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin