EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Ata Wen Dao, Wen Dao Büyükleri, Kutsal Lider Feiyang ve ekibi, üç dahi ve haydut gelişimcilerden oluşan kalabalık hemen Ölüm İmparatoruna baktı.
“Ölümün Alevleri!”
Jiang Bilan aniden bağırdı ve ağzından alevler tükürdü.
Alevler sanki Cehennemden geliyormuş gibi zifiri siyah renkteydi ve ölümcül bir aura yayıyorlardı.
Ruh Tüketen Ateş, hedefin ruhunu yakma kapasitesine sahipti, ancak bu Ölüm Alevleri daha da korkutucuydu. Bir kez yutulunca hedefin ömrünü tüketir ve ölümlerini hızlandırırdı.
Jiang Bilan, bu Ölüm Alevlerini gerçekleştirmek için önemli miktarda enerji tüketmişti ve yüzünün solmasına neden olmuştu. Ancak Ölüm Alevlerini aşağı doğru ateşlerken, eylemleri hiçbir tereddüt belirtisi göstermedi.
Ata Wen Dao'nun gözleri, elindeki formasyon bayrağını sallamadan önce mükemmel zamanı beklerken titredi. Bunu takiben rünlerle kaplı bir el kafesin üzerine uzandı ve Ölüm Alevlerini yakaladı, ardından onu kafesin içine çekip Kutsal Lider Qinglong'un figürüne doğru fırlattı.
Kutsal Lider Qinglong, Ölüm Alevlerini parçalamak için Kutsal Savaş Alemindeki gücünü serbest bırakarak kollarını sıvadı. Ancak Ölüm Alevleri durdurulamaz gibi görünüyordu, Kutsal Lider Qinglong'un figürüne indi ve yanarak Kutsal Lider Qinglong'un üç zhang'ı yakınındaki alanın zifiri karanlık bir alev denizine dönüşmesine neden oldu.
Kalabalık yalnızca Kutsal Lider Qinglong'un alevlerin ortasında hızla yaşlandığını ve aurasının zayıflamasına neden olduğunu görebiliyordu.
"Usta!"
Tang Qingshan ve ekibi çileden çıkmıştı ve hamlelerini gerçekleştirmeye hazırlandılar.
"Yaptık!"
Ata Wen Dao ve ekibi bunu görünce enerjik hale geldi.
"Onları kafesten çıkarın!"
Jiang Bilan Kutsal Lider Qinglong'a bakmadı. Gözleri Qin Nan'ın figürüne sabitlenmişti.
Ata Wen Dao, hızla kararını vermeden önce kısa bir süre tereddüt etti. Elindeki formasyon bayrağını fırlattı, sayısız rünün Qin Nan, Tang Qingshan ve diğer figürlerin etrafında kapanmasına neden oldu ve onları kafesten dışarı attı.
“Ölümün Gölgeliği!”
Jiang Bilan uzun süredir buna hazırlanıyordu. Bir çığlık attı ve ölümcül aurasının Qin Nan ve diğerlerini saran bir gölgeliğe dönüşmesine neden oldu.
Ölüm Gölgeliği Ata Wen Dao ve ekibi tarafından kurulan dizilişe benziyordu. Formasyon kadar zorlu olmasa da Tang Qingshan'ın mürettebatını ve Qin Nan'ın mürettebatını içine hapsetmek için fazlasıyla yeterliydi.
“Kutsal Lider!”
Qin Nan'ın ifadesi kükrediğinde muazzam bir şekilde değişti.
Bunu takiben, rünlerden yapılmış kafesin içinde Kutsal Lider Qinglong'un gözleri, el mühürü yaparken parladı.
PAT! PAT! PAT!
Qin Nan, Prenses Miao Miao, Gong Yang, Tang Qingshan ve diğerlerinin figürleri üzerinde kör edici mavi bir ışık belirdi ve bu figürler, etraflarında dolanan ve alanı parçalamak için pençelerini uzatan ejderhalara dönüştü. Ejderhaların onları yukarı bölgeye getirmeye çalıştığı ortaya çıktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...