C512 - Kutsal Liderin Yedekleme Planı

161 25 5
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

...Doğu Kıtasının yukarı bölgesinde, bazı ormanlarda...

PAT!

Song Yu'nun figürü oradan düşerken boşluk parçalandı.

"Qin Nan... Qin Nan...sen..."

Aurasının durumu kritik olduğundan Song Yu'nun figürü kanla kaplıydı.

Qin Nan, Dövüş Ruhu'nu kullanarak ona bir yumrukla saldırmıştı ve bu, Musibet'ten kaynaklanan hasarın yanı sıra ciddi şekilde yaralanmasına neden olmuştu. Bu yüzden neredeyse ölüyordu.

“Baba...Ben Yu'er...En son haberler…”

Song Yu altın bir rozet çıkardı ve Dokuzuncu Şehir olayıyla ilgili haberi iletti. Daha sonra yere çöktü ve kalan gücünü çantasından iksirler çıkarıp yaralarını iyileştirmek için kullandı.

Kısa bir süre sonra haber, Beyaz Kaplan Şehrinden Wanxiang Köşkü'ne, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığa, Ticaret İttifakına ve Dao Arayan Dağ'a yayıldı.

Dört Büyük Grubun yetkilileri hayrete düştü!

Qin Nan kendini Doğu Kıtasında göstermişti!

On bin litrelik bir musibeti tetiklemişti!

...Bu arada Dao Arayan Dağda...

"Hızlı! Derhal Dokuzuncu Şehre gidin ve ne pahasına olursa olsun Qin Nan'ı yakalayın!” Ata Wen Dao emri bir çift koyu renk gözle söyledi.

Qin Nan'ın on bin li'lik felaketi neden tetiklediğinin yalnızca iki olası açıklaması vardı: Birincisi, Qin Nan iyileşmişti; ikincisi, Qin Nan'ın gücü artmıştı.

Her iki durumda da bu Kutsal Lider Qinglong'un etkisinden kaynaklanıyordu!

"Roger!"

Wen Dao Büyüklerinin gözleri, alanı parçalayıp içine adım atarken titredi.

Bu arada, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın, Wanxiang Köşkü'nün ve Ticaret İttifakının Kutsal Dövüş Alemi uzmanları mümkün olduğu kadar çabuk Dokuzuncu Şehir'e doğru koştu.

……

……

...Göksel Bariyer Sıradağları'nda, bir tür büyük dağın üzerinde...

Gökyüzünü kaplayan devasa fırtına bulutu yüzün üzerinde yıldırım yayarak gökyüzünün şiddetli bir şekilde titremesine neden oldu. Yüz bin li'den fazla mesafedeki canavarlar dehşete kapıldı ve hızla kaçtılar; bu da son on yılda ilk kez Cennetsel Bariyer Sıradağları'ndan bir canavar sürüsünün inmesine neden oldu.

"Bu delilik!"

Qin Nan'ın ifadesi, Yeni Doğan Ruhun, Bin Engelleyici Kalkanın ve Şeytani Işıklı Aynanın gücünü uygularken muazzam bir şekilde değişti.

Savunma ekipmanlarının gücü Kutsal Silahlarla aynı seviyedeydi. Savunma açısından Kutsal Silahların yeteneklerini bile aştılar.

Vızıldamak!

Bin Engelleyici Kalkan, sanki çeşitli saldırıları engelleyebilecek devasa bir dağa dönüşmüş gibi bir parıltı yayarak hızla genişledi.

Şeytani Işıklı Ayna, Qin Nan'ın figürünü, sanki yüzeyine çarpan herhangi bir saldırıyı yansıtabiliyormuş gibi, sihirli bir parıltı yayarak yüzeyi bükülerek kapsıyordu.

PAT!

Bin Engelleyici Kalkan, yıldırım ışınlarının kuvvetinin yarısına direndikten sonra parçalandı, geri kalan kuvvet ise Şeytani-Aydınlatılmış Aynaya indi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin