C536 - Etin Gücü

141 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

“Bin Li Dondurucu Aura!”

Mu Chengye hemen hamlesini yaptı. Buzul Gözleri, kabaran bir sel gibi kar tanelerini çağırıp, geçtiği alanı dondurdu.

Çevresindeki her şeyi dondurmaya çalışıyordu.

"Kırmak!"

Qin Nan ağzından hızla yayılan ve kar tanelerini anında eriten Anka Ruhu Tüketen Ateşi tükürürken bir çığlık attı.

Bu sırada gürleyen eli taş sütuna ulaşmıştı.

"Ne kadar güçlü!"

Mu Chengye'nin mürettebatının gözleri şaşkınlıkla titredi. Qin Nan'ın aksine onlar olağanüstü bir göz tekniğine sahip değillerdi, dolayısıyla Qin Nan'ın gücünün ne kadar güçlü olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Onların spekülasyonlarına göre, gücü Dövüş Hakimiyeti Aleminin zirvesi civarındaydı.

Ancak şu anda sergilediği güç, yarı Dövüş Majesteleri Alemi yetişimcileriyle aynı seviyedeydi!

"Saldırı!"

Mu Chengye gerçekten de yedinci sınıf Di sıralamasında en iyi dahiydi. Anında tepki verdi ve Buzul Gözleriyle gökyüzüne baktı, Qin Nan'ın yönünü hedef alan kılıçlara dönüşen kar tanelerini yukarıya topladı.

“Kan Kanatlı Çifte Saldırı!”

Saldıran kişi, ikinci takımdaki en iyi Martial Dominator Realm gelişimcisiydi. Aynı zamanda kadim bir Dövüş Sanatına sahip olan tek kişi oydu. Sırtından bir çift kanlı kanat çıktı, sonra çılgınca çırptılar ve Qin Nan'a şiddetli bir rüzgâr yarattılar.

Birleşik saldırıyla birlikte Qin Nan'ın Gökyüzü Yıldırımı bile parçalara ayrıldı ve kutuyu kapması engellendi.

Bu arada, ikinci takımın diğer altı öğrencisi altın ışınlar ve serbest bıraktıkları eserlerle ileri atılmış, hareketlerini gerçekleştirirken büyük bir güç harcamışlardı.

Vermilyon Kuş Takımı'na katılmak üzere seçildiklerinden her biri kesinlikle olağanüstü yeteneklere ve harika savaş yeteneklerine sahipti.

İkinci takımın üyeleri dengeli bir düzeni koruyarak taş sütundan yıldırım hızıyla otuz li uzağa ulaştılar.

İlk takım sadece dört kişiden oluştuğu için, ikinci takımın tamamı taş sütuna ulaştığında, Qin Nan'ın olağanüstü gücüne rağmen ilk takım kesinlikle kaybedecekti.

"Hepsini meşgul edeceğim. Git ve kutuyu al!”

Ancak o anda Qin Nan şok edici bir kükreme çıkardı.

Hepsini meşgul tutmak mı?

Sekiz rakiple tek başına mı yüzleşmeye çalışıyordu?

Xue Meng ve diğerleri bile bunun Qin Nan'ın planı olmasını beklemiyordu!

"Hızlı!"

Qin Nan bir kez daha bağırdı.

Xue Meng ve diğerleri düşüncelerini topladılar ve dişlerini sıktılar. Her iki durumda da şimdilik yalnızca Qin Nan'ın emrini yerine getirebilirlerdi. Figürleri hemen son hızlarıyla taş sütuna doğru atladı.

"Güzel güzel. Hepimizle tek başına yüzleşmeyi planlayan Duan Qing ne kadar akıllı. Bugün bunu nasıl yapacağınızı görmek isterim!”

Mu Chengye'nin yüzü öfkeyle doldu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin