C515 - Duan Qing Burada

165 21 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 515: Duan Qing Burada

Prensesin rehberliği altında Qin Nan kısa süre sonra Yedi Yıldızlı Bitkinin bir sapını buldu. Etkinliği Çiçeksiz Meyveninkiyle aynıydı ve inanılmaz derecede nadirdi.

"Xiao Nanzi, ona iyi bak. Bunun yanı sıra karşınıza çıkan düşmanları da soymayı unutmayın ve sonuçlarını fazla düşünmeyin. Sadece sizinkinden daha zayıf yetişimlere sahip olanları soyun ve eminim bundan sonra kendi davranışlarına dikkat edeceklerdir…” Prenses Miao Miao yol boyunca Qin Nan'ı azarlamayı unutmadı ve o da sonunda ekledi: “Elbette biz ganimeti eşit olarak bölüşecek. Mm, hiçbir şey söylemedin, o yüzden kabul ettiğini varsayıyorum.”

“......Siktir beni!”

İllüzyon Ayna oldukça kullanışlı olmasına rağmen çok uzun süre dayanamazdı. Bir saat kadar sohbet ettikten sonra yavaş yavaş ortadan kayboldu.

Prenses'e göre İllüzyon Aynanın bekleme süresi yarım aydı.

"Sanırım Prenses şimdilik güvende. Bu bir rahatlama oldu. Dört Büyük Grup şu anda peşimde olduğundan, Beyaz Kaplan Şehri'ne gitmeden önce Ölümlü Görünüm Değiştirme Tekniği ile görünüşümü değiştireceğim."

Qin Nan, aurasını Dövüş Ataları Alemi'ne bastırırken figürünü Duan Qing[1]'e dönüştürdü.

Yetiştiriciliği Yenilmez Dövüş Hakimiyeti Alemine yükseldiğinden beri, tekniğe dair anlayışı daha da gelişmişti. Kutsal Dövüş Aleminde yetişim sahibi olanlar bile onun gerçek görünüşünü belirleyemezdi.

Qin Nan, Cennetsel Bariyer Sıradağlarında hızla ilerledi.

Yolculuğu boyunca zaman zaman gökyüzünde yanıp sönen sayısız güçlü aurayı hissedebiliyordu. Hatta bazıları Qin Nan'ın aşina olduğu kişilerdi, örneğin Wen Dao Büyükleri.

Ancak bu Kutsal Dövüş Alemi uzmanları ona yalnızca İlahi Duyularıyla baktılar ve hemen oradan ayrıldılar.

Cennetsel Bariyer Sıradağları alt ve üst bölgeler arasındaki kesişme noktası olduğundan burada yetiştiricileri görmek yaygındı; dolayısıyla sadece bir Dövüş Ataları Alemi yetişimcisi onların ilgisini çekmeye değmezdi.

“Dört Büyük Grup, Ata Wen Dao, Wen Dao Büyükleri…”

Qin Nan kendi kendine mırıldandı. Bir önceki seviyeye yükseldikten sonra artık Dövüş Majesteleri Alemi uzmanlarından korkmuyordu. Ancak Kutsal Dövüş Alemi uzmanlarıyla yüzleşmek için hala çok zayıftı.

Aşağı bölgedeki en güçlü Dövüş Majesteleri olarak bilinen Tang Qingshan'ın bile bir Kutsal Dövüş Alemi uzmanıyla karşılaştığında karşılık verme şansı yoktu; güçlerinin ne kadar müthiş olduğunun bir göstergesi.

“Gücüm iyileşene kadar bekle. İntikamımı yakında alacağım."

Beyaz Kaplan Şehrine doğru yolculuğuna devam ederken Qin Nan'ın gözleri titredi.

Beyaz Kaplan Şehri, Gökleri Kavuran Antik Krallığın merkezinde, Cennetsel Bariyer Sıradağlarından yüz bin li'den fazla uzakta bulunuyordu. Yolculuk sırasında Qin Nan, Dövüş Hakimiyeti Diyarı'nın şeytani kuşunu yakaladı ve ona onu gezdirmesini emretti.

"Azma Ejderha Sol Kolum bir şekilde tuhaf hissettiriyor."

Qin Nan'ın İlahi Savaş Tanrısının sol gözü bir parıltı yaydı. Rütbesine yükseldiğinden beri Kutsal Dövüş Alemi uzmanlarını göz tekniğiyle inceleyebiliyordu. Buna rağmen Azure Ejderha Sol Kolunun içine bakmaya çalıştığında görüşü bulanık kaldı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin