EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
“Cenneti Aydınlatan Tanrısal Ayna, Göklerde ve Yerde uzun adımlarla ilerleyin!”
Zirve Lideri Yang elini salladı ve aynanın havaya yükselmesine ve gökyüzüne ilahi bir ışık ateşlemesine neden oldu. Kısa bir süre sonra ayna, yüzeyinde Qin Nan ve Prenses Miao Miao figürlerinin kilitlendiği Şeytan Kral Vadisi'ni gösterdi.
"Hepiniz bir an önce dışarı çıkın. Cennetin sırları gizlensin!”
Zirve Lideri Yang bir kükreme çıkardı ve bunu takip eden on sekiz Zirve Liderinin tamamı aynayı hedef alarak auralarını topladı.
O anda Şeytan Kral Vadisi'nin üzerindeki alan aniden büküldü ve sanki hiçbir şey olmamış gibi tekrar sakinleşti.
Jiang Bilan'ın yüzünde soğuk bir sırıtış belirdi.
Bu onun planıydı!
Dahiler Qin Nan'ı öldürmek için buraya nakledilirken Zirve Liderleri, Şeytan Kral Vadisi'nin aurasını gizlemekle görevliydi.
Kutsal Lider Qinglong hala Qinglong Kutsal Bölgesinde mevcut olduğundan tüm bu karmaşık prosedürler gerekliydi.
Kutsal Lider Qinglong'un ölümü yaklaşıyor olsa da o hala Ölüm Okyanusu'ndaki tanrısal bir nesnenin dönüşümüydü, bu da onun yetişiminin aşırı derecede korkutucu olmasının nedeniydi. Yukarı bölgenin otoritesi veya Kutsal Lider Feiyang bile ona karşı doğrudan savaşmaya cesaret edemiyordu.
Eğer Zirve Liderleri Şeytan Kral Vadisi'ne inerse, bölgeyi örtmelerine rağmen Kutsal Lider Qinglong bunu kesinlikle fark ederdi.
Bu nedenle, dahiler oraya nakledilirken Zirve Liderleri bölgeyi gizleyecek şekilde düzenlendi. Kutsal Lider Qinglong bir şeyi fark etmeyi başarsa bile, bu onun en azından bir tütsünün yanması için gereken sürenin yarısı kadar zamanını alırdı!
"Böylesine harika bir plan ve avın bizzat sorumlusu benim, bu Qin Nan'a onurlu bir ölüm bahşedecek!"
Xiao Zhonghuang'ın yüzü küçümsemeyle doluydu.
Zirve Liderleri, Qin Nan'ın Ölüm Okyanusu'ndaki planlarına yönelik bir tehdit oluşturacağından korktukları için Jiang Bilan'ın planını kabul etti, ancak Xiao Zhonghuang'ın düşünceleri farklıydı. Qin Nan'ın yalnızca onuncu sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu var, onun onunla kıyaslanabilmesinin hiçbir yolu yok!
Xuan dereceli bir Dövüş Ruhu ile Di dereceli bir Dövüş Ruhu arasındaki fark, Cennet ve Dünya arasındaki mesafeye benzerdi!
Avın sorumluluğunu üstlenmeye istekli olmasının nedeni, ikinci kardeşini öldüren ve üçüncü kardeşini bir manyağa dönüştüren Qin Nan'dan aşırı derecede hoşlanmamasıydı. Üstelik Jiang Bilan'ı ele geçirememesinin nedeni de Qin Nan'dı!
Bu nedenle Qin Nan'ı kendi elleriyle öldürmeseydi nefretini gidermesi zor olurdu.
“Uzayın Parçalanması, Ulaşımın Büyük Oluşumu!”
O anda Katliam Şehri Lordu hamlesini yaptı. Yumrukları gökyüzüne çarpan sayısız kanlı parıltı yaydı ve girdaba benzer bir görünüme sahip, kanlı rünlerle inşa edilmiş devasa bir oluşumu çağırdı.
"Çık dışarı!"
Xiao Zhonghuang güçlü bir kükreme çıkardı ve düzene adım atarak gruba liderlik etti.
Arkasında Jiang Bilan, Zhou Xuan, Lu Tiangang ve diğerleri de hızla formasyona girmeden önce birbirleriyle bakıştılar.
……
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...