EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
...Vermilion Kuş Müfrezesi, Sarı Toprak Dojosu...
Vızıldamak! Vızıldamak! Vızıldamak!
Bir dizi figür aynı anda indi.
İlk gelenler Xue Meng, Shen Fei ve Su Chan'dı. Geçtiğimiz iki ayda, Xue Meng'in gelişimi sekizinci seviye Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşırken diğer ikisi yedinci seviye Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşmıştı. Bunun yanı sıra auraları son derece güçlüydü, sanki onların sonu yokmuş gibi.
İkinci takımın dehaları da arkadan takip etti.
Her ne kadar onların yetişimleri de önemli ölçüde gelişmiş olsa da, hala Xue Meng'in mürettebatıyla kıyaslanamaz durumdaydı.
“Duan Qing nerede?”
Mu Chengye iner inmez Xue Meng'in mürettebatına buz gibi gözlerle baktı ve sakince konuştu.
Geçtiğimiz iki ayda Mu Chengye'nin Yarı Dövüş Majesteleri Alemindeki aurası güçlenmişti. Dövüş Majesteleri Aleminin gücü, sanki her an Musibet'i tetikleyebilirmiş gibi onun figürünü kapsıyordu ve onun Dövüş Yüceliği Alemine yükselmesine olanak sağlıyordu.
Xue Meng ve ekibi konuşmak üzereyken uzaktan bir figür oraya yaklaştı ve bu kişinin Qin Nan olduğu ortaya çıktı.
Şu anda Qin Nan, Dünya'ya yeni inmiş göksel bir varlığa benziyordu. Hiç kimse onun uygulamasını denetleyemezdi.
"Hı?"
Mu Chengye ve ekibinin gözleri titredi. Aurasındaki değişiklik, yetişiminin büyük ölçüde geliştiğinin bir göstergesiydi.
Onların spekülasyonları gerçeğe oldukça yakındı; tek fark, Qin Nan'ın gelişimi yerine Dövüş Becerisi Ustalığının gelişmesiydi.
Göle döndüğünde, son anda, Qin Nan nihayet Cennetsel Biriktiren Saldırının özünü anlamış ve Vermilion Kuş Cenneti Vuran Sanatı, Gökyüzü Gök Gürültüsü, Anka Ruhu Tüketen Ateş, Kalp Sakinleştirme Sanatı ve birleştirmesine izin vermişti. Demon-Expelling, vb. en güçlü eğik çizgiye dönüşür.
Kavramanın kendisi aurasının muazzam bir değişim yaşamasına neden oldu.
"Takım kaptanı!"
Xue Meng ve diğerleri şaşkınlıkla ona doğru gittiler.
"Tamam, daha sonra birbirinizi yakalamak için bolca zamanınız olacak." Bu sırada Yaşlı Wang'ın figürü yukarıdan indi ve havada süzüldü. Konuşmadan önce Qin Nan'ın şekline belli belirsiz bir göz attı, "Daha önce iki takımın iki ay sonra karşı karşıya geleceğini söylemiştim. Faydalarını tekrarlamama gerek olmadığını düşünüyorum. Savaş sırasında birbirini öldürmek ve sakat bırakmak dışında hiçbir kısıtlama yok!”
Sözler söylendikçe sahnenin atmosferi yoğunlaştı.
Qin Nan'ın gözleri bile keskin bir parıltı yaydı.
Savaşı kazanan ekibin üyelerinin her birine, etlerini temizlemek için birer damla Vermilyon Kuşunun Kanı verilecekti. Dahası, takım kaptanı doksan dokuzuncu grup öğrencilerinin Takım Lideri olarak atanacak ve Takım Lideri Zhou'nun öğrencisi olma şansına sahip olacak ve bu da Ölümsüz Vermilion Kuşu Sanatını öğrenme fırsatına yol açacaktı!
"Savaşı kazanmalıyım. Vermilyon Kuşunun Kanı Beyaz Kaplanın Kanıyla aynı seviyededir ve bu benim gelişimime büyük faydalar sağlar. Efsanevi Ölümsüz Vermilion Kuşu Sanatının ne kadar değerli olacağından bahsetmiyorum bile…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...