EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Gecenin geç saatlerinde White Tiger City parlak bir şekilde aydınlatılmaya devam etti.
Yetenek Toplama Salonu'nda meydana gelen olay, çeşitli gruplara her türlü araçla duyuruldu ve perde arkasında kaosa yol açtı.
"Herkese bu Duan Qing hakkında bilgi toplamasını söyleyin."
"Birdenbire ortaya çıkan bu adamın dikkate değer bir gelişimi var. Dragon Abyss Mystical Ground'daki duruşmada bizim için kesinlikle zorlu bir düşman olacaktır."
“Üçüncü Prens son on yıldır sessiz kaldı ve tek bir hamlesiyle herkesi şok etti. Bugünden itibaren ona göz kulak olmalıyız."
"Beyaz Kaplan Müfrezesinden bir haber var mı?"
“……”
Bu grupların hepsi Beyaz Kaplan Müfrezesinden bazı haberler alana kadar sabırla beklemeyi seçtiler.
...Bu arada White Tiger City'de, devasa bir sarayda...
Sarayın içindeki manzara kesinlikle büyüleyiciydi; sanki burası çeşitli tarım alanları ve tesislerle dolu başka bir şehirmiş gibi. Beyaz Kaplan Müfrezesinin karargahıydı.
Sarayın içinde, eski tarzda dekore edilmiş bir odada bir adam oturuyordu.
Adamın iri bir vücudu ve kızıl saçları vardı, vizon bir ceket giyiyordu. Yüzünde görülen yara izleri ona korkutucu bir görünüm kazandırıyordu.
Bu adam, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın en üstün dehasıydı: Di Fengyun.
"Müfreze Lideri, bu Duan Qing potansiyel bir tehdit olabilir. Beyaz Kaplan Müfrezemize hiç saygısı yok. Benim spekülasyonlarıma göre onun Dövüş Ruhu en az altıncı veya yedinci sınıf Di rütbesinde. Büyümesine izin verirsek en büyük düşmanımız olacak.” Xu Ao adamın önünde durdu ve başını eğerek konuştu.
Di Fengyun sessizce sandalyeye oturdu. Sanki kelimelerin onun üzerinde hiçbir etkisi yokmuş gibi gözlerinde derin bir bakış vardı.
Yavaşça konuşurken Xu Ao'nun gözleri titredi, "Ayrıca, Zhou Bihua'nın Duan QIng'e Ölümsüz Vermilion Kuşu Sanatını öğretme niyetinde olduğu anlaşılıyor..."
PAT!
Di Fengyun sanki vahşi bir kaplan kanlı ağzını açmış gibi korkunç bir aura yayarak koltuğundan fırladı.
Gözleri sanki vahşi alevler tarafından yutulmuş gibi ateşli kırmızıya dönüştü.
Xu Ao uzun yıllardır Di Fengyun ile çalışıyordu, bu yüzden sözlerin onu kışkırttığını biliyordu. "Müfreze Lideri, belki de birini göndermeliyiz..." demeden önce derin bir nefes aldı.
"Unut gitsin." Di Fengyun elini salladı. Sesi çelik çanı gibiydi: "Onu öğrencisi olarak işe aldığına göre, onun güvenliğine kesinlikle iyi bakacaktır. Bu dönemde gerçekleşen onca şeyden dolayı şimdilik hiçbir şey yapmamıza gerek yok çünkü ne Duan Qing ne de Zhou Bihua zamanı geldiğinde planımı durduramaz!''
Sözleri Dokuz Göğün gök gürültüsü gibi patladı.
Xu Ao'nun figürü ürperdi. Burada geçirdiği yıllara rağmen Di Fengyun'la yüzleşirken bilinçaltında hala dehşete kapılıyordu.
"Şimdilik bu kadar, ben çıkıyorum."
Di Fengyun, korkunç aurayı vücuduna geri çekerek mekana sakinliği geri verdi.
“Yıldızlı Pagoda'ya mı?” Xu Ao şaşırmıştı.
"Hımm."
Bunu takiben Di Fengyu'nun figürü tamamen ortadan kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...