EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Qin Nan, Kan Kanatlı Vermilion Kuşunun ona yardım etme isteğini gördükten sonra biraz duygulandı.
Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu açıkça onun gerçek kimliğini biliyordu ve hâlâ yardım teklifinde bulunmaya hazırdı. Bu da Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunun ne kadar güvenilir olduğunu gösteriyordu.
“Kıdemli, şimdilik sorun yok.”
Qin Nan başını salladı. Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu yeni yeniden canlanmıştı, bu nedenle yetiştirilmesi yalnızca ilk katman Kutsal Dövüş Aleminde yapılıyordu. Şu anda Beyaz Kaplan Müfrezesine karşı savaş açmak kesinlikle onlar için akıllıca bir fikir değildi. Ayrıca tüm işi yapmak için yalnızca Vermilyon Kuş Takımı'na güvenemezdi, aynı zamanda kendi gücünü de geliştirmesi gerekiyordu.
"Usta, o kadar erken değil..." Zhou Bihua alaycı bir gülümseme bıraktı.
"İyi o zaman!" Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu, içinde bulundukları durumu açıkça biliyordu. Başını salladı ve sanki aklına bir şey gelmiş gibi aniden sordu: "Küçük Qin Nan, üzerinde hâlâ daha fazla Birincil Güç var mı?"
"Hımm." Qin Nan başını salladı.
Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu irkildi. Gözleri Zhou Bihua'nın farkında olmadığı şaşkınlıkla titredi.
Diğerinin hiçbir fikri olmayabilirdi ama Birincil Gücün önemine aşinaydı.
İnsanlar hayvanlardan farklıydı. İnsanlar Dövüş Ruhları aracılığıyla gelişim yapabiliyordu ama hayvanlar onların soyuna güveniyordu. Aslına bakılırsa tüm canavarların vücutlarında Birincil Güç bulunur. Yeterli Birincil Güçleri varsa soylarını değiştirmek mümkündü.
Eğer Qin Nan Batı Kıtasına gittiğinde gerçekten sınırsız Birincil Güç kaynağına sahip olsaydı...
Bu düşünceyle Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunun figürü ürperdi. Ancak Qin Nan'ın gücü hala çok zayıf olduğundan ve Batı Kıtasına ilerlemesi için henüz çok erken olduğundan şimdi gerçeği söylememeyi seçti.
"Mümkünse Kara Kaplumbağa Müfrezesini ziyaret etmelisiniz!" Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu boş bir kahkaha attı, "Üçümüz arasında Skyhowl Beyaz Kaplan en kana susamış ve gaddar olanıdır. Önceki imparator olmasaydı, yıllar önce bir isyan planlardı. Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa inatçıdır ama yine de iyi bir adamdır. İlkel Ruhu oldukça zayıflıyor, o yüzden onu diriltmeyi de düşünebilirsiniz!”
Bu sözler Qin Nan'ın gözlerinin parlamasına neden oldu.
Eğer Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa dirilirse, Kara Kaplumbağa Müfrezesinden destek alacaktı! Dolayısıyla Gökyüzü Kavurucu Antik Krallıktaki etkisi önemli ölçüde artacaktı.
“Usta, ya Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa dirildikten sonra bize karşı gelirse?” Zhou Bihua kaşlarını çattı. Bu soruyu daha önce de düşünmüştü.
"Bu tüyü alın ve Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'dan dirilmeden önce onu işlemesini isteyin!" Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Bize karşı gelmeye karar verirse onu kolayca yenebilirim!"
Bunu söylerken Qin Nan'ın eline kırmızı bir tüy düştü.
“Öğrenci, Qin Nan'la git. Yeni uyandım, dolayısıyla vücudum hala çok zayıf. Gücümü korumak için iyileşmek için biraz zamana ihtiyacım olacak! Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu dedi.
"Elbette!" Zhou Bihua'nın gözleri heyecanla titredi.
Kutsal Lider Qinglong'un talimatıyla birkaç yüz yıl öncesinden beri bu ana hazırlanıyordu. Sonuç olarak Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunun gücünü geri kazanması için inanılmaz miktarda kaynak biriktirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...