EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Herkesin gözleri tamamen şaşkınlıkla doluydu, zihinleri ise bomboştu.
Altıncı sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu, üst bölgenin Doğu Kıtasındaki en iyi dahi olarak kabul edilebilir!
Normalde Ata Wen Dao gibi insanlar kolayca şok olmazlardı ama o, Qin Nan'ın altıncı sınıf Di seviye Dövüş Ruhu'na sahip olmasını beklemiyordu!
Sadece bu da değil, sütunun patlamasına bile sebep olmuştu!
Bu ne kadar önemliydi?
Sıradan bir altıncı sınıf Di seviye Dövüş Ruhu bile bunu yapamazdı!
Başka bir deyişle, Qin Nan'ın Dövüş Becerisi Yeteneği hayal edilemeyecek bir seviyeye ulaşmıştı!
Çevresini aydınlatan rengarenk ışık ışınları yayan kristal tabut dışında, tüm alan ölüm sessizliğine gömülmüştü.
Uzun bir sürenin ardından kalabalıkta büyük bir arbede yaşandı.
“Siyah sütun patladı!”
“Altıncı sınıf Di seviyeli bir Dövüş Ruhu! Bu altıncı sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu!”
"Nefes nefese, Qin Nan aşağı bölgenin gerçek en iyi dehası!"
“Kim beklerdi; başından beri bunu saklıyordu!”
“……”
Haydut yetiştiricilerin Reaper Platformundaki Qin Nan'ın figürüne bakışları büyük bir saygıyla doluydu.
Aynı düşünce aynı anda akıllarında belirdi!
Dövüş Ruhu serbest kaldığında kimin ona karşı şansı olabilir ki?
Kalabalıktan gelen gürültü Ata Wen Dao ve diğerlerinin Qin Nan'a karmaşık bakışlarla bakmadan önce şoklarını atlatmalarını sağladı.
Bu özellikle yüzü inançsızlıkla doluyken gözleri ileri geri bakan Xiao Zhonghuang için geçerliydi.
Bu nasıl olabilir?
Qin Nan'ın Dövüş Ruhu sadece onuncu sınıf Xuan sıralamasında değil miydi?
Altıncı sınıf Di'nin sıralaması nasıldı şimdi!
O anda Qin Nan'ın neden ona hiçbir zaman değerli bir rakip gibi davranmadığını söylediğini nihayet anladı.
Benimle dalga mı geçiyorsun? Altıncı sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu'na karşı nasıl bir şansım olabilir?
Onunla karşılaştırılmaya bile hakkım yok!
Ölümün Hizmetkarı'na gelince, ilk ifadesi iyice sertleşmişti, çünkü önündeki manzara ona yıldırım çarpmasından farklı değildi!
Bu nasıl olmuştu; Bu çöp parçası nasıl oldu da altıncı sınıf Di Seviye Dövüş Ruhuna sahip oldu? Birkaç yüzyıldır bekliyordu ve her şey onun yüzünden başarısız olmuştu!
O anda Ölümün Hizmetkarı aniden Qin Nan'ın sözlerini hatırladı ve bu onun inanılmaz derecede pişman olmasına neden oldu.
Kahretsin! Kahretsin!
Neden Yeraltı Dünyası Köprüsü'nde Qin Nan'ı öldürmedim!?
PAT!
Bu arada, kristal tabuttan gökyüzüne altın ışınlar ateşlendi ve havada yedi hazinenin bulunduğu bir yarık oluştu.
Ölümün Hizmetkarı'nın figürü sanki bir büyüye maruz kalmış gibi şiddetli bir şekilde ürperdi ve gözlerinde boş bir bakışla şunu duyurdu: "Davanın galibi Qin Nan! Olağanüstü Dövüş Becerisi Yeteneği nedeniyle yedi hazinenin tamamıyla ödüllendirilecek!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasíaSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...