C455 - Ölüm Okyanusunun Açılışı

175 27 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU


...Feiyang Şehri...

Büyük savaştan beri Feiyang Şehri'nin tamamı yoğun bir atmosfere gömülmüştü. Ata Wen Dao'nun bizzat gelmesiyle insanlar nihayet rahatladılar.

...Bu arada, Feiyang Şehri Şehir Lordunun Sarayında...

Ata Wen Dao lider pozisyonda oturmuş kalabalığa bakarken sakin bir şekilde konuştu: "Qin Nan'ın olağanüstü gücü hayal gücümüzün ötesindeydi. Artık tüm yetenekli öğrenciler onun yüzünden sakat kaldığına göre geriye tek bir plan kalmıştı. Bugünden itibaren, Ölüm Okyanusunun varlığınızı tespit etmesini önlemek amacıyla, gelişiminizi Dövüş Hakimiyeti Aleminin zirvesiyle sınırlamak için kişisel olarak Kan Büyüsü uygulayacağım. Sorusu olan?"

Kutsal Lider Feiyang ve Zirve Liderlerinin gözleri hızla başlarını sallarken parladı.

Dövüş Majesteleri Alemi uzmanlarının Ölüm Okyanusu'na girmelerine izin verilmedi çünkü içeri adım atar atmaz anında öldürüleceklerdi. Birinin yetişimi gizlenmiş olsa bile Ölüm Okyanusu hâlâ o kişinin yetişimini tespit edebiliyordu.

O anda kalplerindeki şüpheler dağıldı.

Qin Nan'ın gücü çok fazlaydı ve bu altı ay içinde kesinlikle daha da gelişecekti. Zamanı geldiğinde Xiao Zhonghuang'ın onu tek başına yenmesinin imkânı yoktu.

Sadece Dövüş Sanatları ve savaşlardaki deneyimlerini kötüye kullanarak Qin Nan'ı kolayca halledebilirlerdi.

Qin Nan'ı gözetim altında tutmayı başardıklarında Xiao Zhonghuang, Reaper Platformunda Dövüş Becerisi Yeteneği açısından Qin Nan'ı kolaylıkla geride bırakabilirdi!

Xiao Zhonghuang'ın gücü nispeten daha zayıf olmasına rağmen birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti!

Ata Wen Dao'nun gözleri önündeki kalabalığa bakarken bir miktar küçümsemeyle titredi.

Ölüm Okyanusu'nun kuralları olmasaydı bu aptallar sürüsüne güvenmek yerine halkını yukarı bölgeden getirirdi.

"Bunun yanı sıra, Ölüm Okyanusu'na erişim sağlandığında Doğu Kıtası'ndaki diğer üç grup, savaşları izlemek için buraya bazı temsilciler gönderecek. Feiyang Kutsal Alanındaki insanlara başlarını aşağıda tutmalarını söyleyin." Ata Wen Dao dedi.

Kalabalık bunu duyunca hayrete düştü.

Diğer üç grup temsilcilerini buraya mı gönderecek?

Hemen bunun farkına vardılar. Bazı nedenlerden dolayı, diğer üç grubun aşağı bölgenin işlerine müdahale etmesine izin verilmedi ancak gözlerinin Dao Arayan Dağ'da olması gerekiyordu.

"Ölüm Okyanusu'na yaptığım bu yolculuktan sonra nihayet Kutsal Lider Qinglong'u arıtabileceğim ve bu gerçekleştiğinde..."

Ata Wen Dao'nun gözleri soğuk bir parıltı yaydı.

……

……

...Qinglong Kutsal Alanı...

Qin Nan bacak bacak üstüne atarak oturdu.

Etrafında devasa bir Ejderha Damarı vardı.

Ejderha Damarı Mistik Ruh Tarikatındakinden farklıydı. Birkaç bin li uzunluğundaydı ve zekasını uyandırmıştı. Ondan korkunç bir aura yayıldı, bu da onun Dövüş Majesteleri Aleminde olduğunu gösteriyordu.

Qin Nan, gücünü artırmak için Ejderha Damarındaki Qi'yi emerken yetişim yapıyordu.

Longhu Ata Canavarı, Sima Kong ve Prenses Miao Miao'ya gelince, onlar da Qinglong Kutsal Bölgesi'ndeki ekim alanlarında inzivaya çekilmişlerdi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin