C531 - Göz Teknikleri Arasındaki Savaş

149 22 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Dahiler gözleri şaşkınlıkla dolarken oldukları yerde durdular.

Bu Duan Qing'in gerçekten eski bir Dövüş Sanatının ne olduğu hakkında hiçbir fikri yok muydu?

Kıdemli Wang'ın aklına bir düşünce geldi ve o sırıttı ve şöyle dedi: "Duan Qing, bilgin olsun diye söylüyorum, Dövüş Sanatları başlangıç, orta, ileri ve nihai olarak sınıflandırılır ve bunların üstünde başka bir grup daha vardır - antik Dövüş Sanatları . Neden 'antik'? Bunun nedeni, antik çağdan gelmeleri, muazzam güç ve büyülü yeteneklere sahip olmaları ve dolayısıyla antik Dövüş Sanatları olarak sınıflandırılmalarıdır.”

Qin Nan açıklamayı dinledikten hemen sonra farkına vardı.

Kalbi Sakinleştirme ve Şeytan Kovma Sanatı ve uyguladığı Alevli Güneş Altın Zırh Vücut Tekniği, Eski Shan tarafından öğretildi ve bunlar gerçek Dövüş Sanatlarının yalnızca parçalarıydı. Bununla birlikte, gelişiminin gelişmesi nedeniyle, iki Dövüş Sanatı, Anka Ruhu Tüketen Ateş ve Gökyüzü Gök Gürültüsü ile birleşti ve bunun sonucunda hayal edilemez bir evrim meydana geldi ve ona korkunç bir güç kazandırıldı.

Bu nedenle Qin Nan, Dövüş Sanatlarının farklılıklarına daha az dikkat ediyordu.

Shen Fei ve Su Chan kalplerinde iç çekti.

Duan Qing son derece güçlü olmasına rağmen davranışlarından büyük olasılıkla alt toplumdan doğmuş olduğu anlaşılıyordu. Aksi takdirde tüm bu ortak bilgiyi bilmesi gerekirdi.

Aşağı toplumda doğmak iyiydi ama zamanı geldiğinde bilgi eksikliğinden dolayı birçok fırsatı kaçıracaktı.

Mu Chengye'nin mürettebatı da bunun farkındaydı ama hiçbir şey söylemediler.

Yaşlı Wang'ın liderliğinde Qin Nan ve diğerleri Beceri Kütüphanesine girdiler.

İçeri girer girmez Qin Nan ve diğer herkes tamamen şaşkına döndü.

Beceri Kütüphanesinde yalnızca karanlıkla kaplı geniş bir açık alanı görebiliyorlardı. Başlarını kaldırdıklarında, milyonlarca yıldızla kaplı bir gece gökyüzüne benzeyen, havada süzülen beyin büyüklüğünde sayısız parıltıyı görebiliyorlardı.

Parıltıların içinde bir parşömen veya bir kılavuz yüzüyordu.

"Gördüğünüz gibi, bu parıltıların hepsi Dövüş Sanatları," Elder Wang sakin bir şekilde şöyle dedi: "Ancak, bu on yedi bin Dövüş Sanatından sadece bin tanesi gerçek, geri kalanı sahte. Ayrıca bin gerçek Dövüş Sanatından sadece seksen tanesi eski Dövüş Sanatıdır.”

“Bu parıltılar yasaklayıcı auralarla kapsüllenmiş durumda. Auraları yok edemeyeceksiniz ancak auralara göz atmaktan çekinmeyin. Herkese yalnızca tek bir şans verilmiştir, ister boş bir parıltıyı, ister sıradan bir Dövüş Sanatını, ister kadim bir Dövüş Sanatını seçseniz de, yalnızca tek bir şansınız var!"

"Zaman şimdi başlıyor; karar vermek için yalnızca bir tütsü yakma süreniz var!"

Yaşlı Wang elini salladı ve herhangi bir ateş belirtisi olmadan yanmaya başlayan bir tütsü çağırdı.

Dahiler kuralları dinledikten sonra anahtarı anında anladılar. Dövüş Sanatlarını ancak göz teknikleri ile edinebilirlerdi!

Shen Fei, Su Chan ve Xue Meng hiçbir göz tekniğini öğrenmedikleri için şokta kaldılar.

"Harika, hepiniz için Dövüş Sanatlarını Buzul Gözlerimle kavrayabiliyorum!"

O anda Mu Chengye aniden konuştu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin