EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Tahtı ele geçirmek mi?"
Qin Nan şaşırmıştı. Üçüncü Prens'e olan bakışları tuhaf bir bakışla doluydu.
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın otoritesini devirmek için tahtı gasp etmek. Gerçekten böyle bir şey yapmak için kendi iyiliğini mi istiyordu?
Üstelik bu onların birbirleriyle ilk tanışmalarıydı.
"Kültivatör Duan Qing, sanırım yanlış anladınız." Üçüncü Prens elini salladı ve Qin Nan'ın tepkisini gördükten sonra şöyle dedi: "Tahtı ele geçir derken babamın tahtını gasp etmek istemiyorum. Veliaht prensten bahsediyorum. Babamın Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın kralı olarak atanmasının üzerinden yüz yıl geçti, bu yüzden onun için bir veliaht prens atamanın zamanı geldi. Şu anda kraliyet ailesinde otuzdan fazla prens ve prenses var…”
Qin Nan, Üçüncü Prens'in açıklamasını dinledikten sonra nihayet bir şeyin farkına vardı.
Veliaht prens, şu anda prenslerin ve prenseslerin uğruna birbirleriyle rekabet ettiği Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın bir sonraki kralı olarak atanan kişiydi.
Qin Nan kısa bir süre sessiz kaldı ve konuşmadan önce, "Üçüncü Prens, çok açık sözlü olduğum için beni bağışla; Vermilion Bird Müfrezesinin doksan dokuz müritinin Müfreze Lideri olarak kimliğimin, kardeşlerinize karşı mücadeleyi kazanmanızda size herhangi bir yardım sağlayacağını düşünmüyorum.”
Qin Nan saf değildi. Veliaht unvanı için verilen bu mücadeleye elbette çeşitli otoriteler de katılacak, dolayısıyla yoğun bir mücadele yaşanacaktı.
Üçüncü Prens'in ondan yardım istemesinin tek nedeni, Zhou Bihua'nın halefi olduğu için Vermilyon Kuş Takımının desteğini kazanmaktı.
"Bu doğru değil." Üçüncü Prens gülümseyerek samimi bir ses tonuyla şunları söyledi: "Kültivatör Duan Qing, veliaht prens unvanı için verilen mücadele gerçekten karmaşık, ama seni bu işin içine sürüklemeyeceğim. Ancak Dragon Abyss Mistik Alanı yakında açılacak ve burada yapılan deneme benim için son derece önemli. Etkileyici bir sonuca ulaşabilmem için bana eşlik etmeye istekli olacağınızı umuyorum.”
"Ejderha Uçurumu Mistik Alanı mı?"
Qin Nan şaşırmıştı.
Yanında duran Yaşlı Wang konuşmaya başladı, "Duan QIng, Ejderha Uçurumu Mistik Alanı, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın tehlikeler ve şanslı karşılaşmalarla dolu en üst Mistik Alanı olarak anılır. Yalnızca beş yılda bir erişilebiliyor ve özellikle krallığın prens ve prenseslerini eğitmek için kullanılıyor.”
"Anlıyorum."
Qin Nan başını salladı.
Üçüncü Prens, Ejderha Uçurumu Mistik Alanında elde edeceği sonucun veliaht prens unvanı için savaşmadaki konumunu büyük ölçüde etkileyeceğini ima ediyordu.
Bu nedenle Üçüncü Prens onu özellikle ziyaret etmişti.
Qin Nan bir süre düşündükten sonra sordu: "Üçüncü Prens, bu Dragon Abyss Mistik Bölgesinde sana nasıl yardımcı olabilirim?"
Kraliyet ailesinin bir üyesi olmadığı için Mistik Bölgeye girmesine izin verildi mi?
"Bu seferki duruşma öncekinden farklı. Her katılımcının iki dahiyi ekibine katılmaya davet etmesine izin veriliyor," Üçüncü Prens şöyle açıkladı: "Ayrıca Mistik Bölgeye girenlerin Dövüş Majesteleri Aleminin altında bir yetişim sahibi olmaları gerekir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...