C578 - Kaos Qi'nin Gücü

150 20 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Tütsü zamanı mı?"

Qin Nan ve ekibi bunu görünce şaşkına döndü.

Tek bir Göksel Yiyen İlahi Böceği öldürmek için en az bir saate ihtiyaçları vardı ama Song Li yalnızca bir tütsünün yanması için gereken süreyi kullanmıştı. Bu, davayı kaybedecekleri anlamına gelmiyor muydu?

Song Li'nin bu kadar büyüleyici etkilere sahip olacak şekilde tükettiği sıvı tam olarak neydi?

Ejderha Uçurum Ağacı şu anda Yarı Savaş Kutsal Alemindeydi. Kutsal Dövüş Alemine yükselmeye çalışırken, Gökler ve Yer ona ilk düzey Musibet'i getirecekti. Bu Gökleri Yiyen Böcek, Sıkıntı'nın bir parçasıydı. Her ne kadar canavar gibi görünseler de gerçek durum bu değildi. Zekaları yoktu ama tek düşünceleri Dragon Abyss Ağacının içindeki Birincil Gücü tüketmekti," dedi Jiang Bilan ciddi bir ses tonuyla, "Song Li'nin tükettiği sıvı son derece değerli olan 'Dao Sıvısı'dır. Ticaret İttifakının karargâhında bunlardan yalnızca üç kavanoz var. Bir kez tüketildiğinde, yetiştiriciye, Gökleri Yiyen Böceğe karşı etkili olan Dao'nun gücünü verecektir!"

Bunu duyan Qin Nan ve diğerleri durumu hemen anladılar.

Song Li'nin Göksel Yiyen Böceğin varlığından haberdar olması oldukça muhtemeldi, dolayısıyla Dao Sıvısını Ticaret İttifakından almıştı!

Ama şimdi ne yapacaklardı?

Bu, Song Li'nin Gökleri Yiyen Böcekleri çok daha hızlı bir şekilde öldürmesini izlemekten başka seçenekleri olmadığı anlamına mı geliyordu?

“HAHAHA, Duan Qing, Üçüncü Kardeş, bunu gördün mü? Göksel Yiyen bir Böceği öldürmek için sadece bir tütsünün yanması için gereken süreye ihtiyacım var! Daha çok denesen iyi olur, yoksa bu benim için büyük bir hayal kırıklığı olur!” Song Li kahkaha attı.

Yao Ji'nin daha önce Mistik Zemin Salonu'nda mağlup edilmesi sırasında yaşadığı aşağılanmayı hâlâ hatırlıyordu!

Ve artık nihayet intikamını alabilecekti!

Qin Nan ve diğerleri onun alayını görmezden geldiler ve hızlı bir şekilde hamlelerini yaptılar. Gök Yiyen Böceklerin zayıf noktalarını bulmak amacıyla ateş, buz, gök gürültüsü vb. gibi çeşitli unsurlarla saldırdılar.

Ancak çabaları boşunaydı.

Bu Göksel Yiyen Böceklerin hiçbir zayıflığı yokmuş gibi hissettim!

Zaman yavaş yavaş geçti. Song Li'nin performansı, Dao Sıvısını tükettikten sonra olağanüstüydü ve saldırılarıyla Göksel Yiyen Böcekleri verimli bir şekilde ortadan kaldırdı. Bir saat sonra nihayet on Göksel Yiyen Böceği öldürmüştü!

“İşte bir Ejderha Uçurumu Meyvesi!”

Ejderha Uçurum Ağacının sesi son derece sakindi. Altın rengi bir parıltıyla Song Li'nin ellerine altın bir meyve düştü.

"Harika! Bu ilki!” Song Li, meyveyi Yao Ji'ye atarken enerjik hale geldi ve "Bu senin ödülün!" dedi.

Bunu söyledikten sonra Song Li bir an duraksadı ve ekledi: "Çünkü Dragon Abyss Meyvelerinin çoğu zaten bize ait!"

"Bu harika, İkinci Prens!"

Yao Ji, Ejderha Uçurumu Meyvesini sevinçle ellerinde tuttu ve bu sözleri kasıtlı olarak yüksek sesle söyledi.

Uzakta duran Longhu, onların birbirleriyle yankılanmasını duyunca öfkelendi ve azarladı: "Bu sadece bir Ejderha Uçurum Meyvesi, neyle bu kadar gurur duyuyorsun! Keşke sana saldırabilseydim, seni çok fena döverdim!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin