EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Canlarım benim İçinde bolca spoiler olucak ama Sızın için bölüm adını yazdım Bölüm şarkısı Ed Sheeran 2Step bölümün başında acarak okuyun Nice 50Klara :)Bölüm Bilinmeyen: Başlangıç
Üç gün sonra, Zhou Xundao ve Jiaye nihayet Kutsal Cennet Takviminin bin dokuz yüz seksen beşinci yılından iki bin iki yüz otuzuncu yılına kadar bildikleri her şeyi açıkladılar.
"Teşekkürler büyükler! Tüm bu bilgilerle antik çağa geri dönmeyi başarırsak harika sonuçlar elde etmiş oluruz." Xiang Yuan ayağa kalktı ve eğildi.
Son birkaç gündür bilgileri dinlerken, o da yaralarından iyileşiyordu. Harika bir ruh halindeydi.
"Kültivatör Qin Nan, her şey hazır. Hadi başlayalım. Sunağın ortasına oturacaksınız. Etkinleştirildiğinde lütfen gücünüzü serbest bırakın." Xiang Yuan heyecanlandı. O da daha hızlı bir tonda konuşuyordu.
"Anladım!"
Qin Nan sunağın ortasına indi ve bacak bacak üstüne atarak oturdu.
Xiang Yuan, Xiang Hesheng ve Ata Mingchu üç farklı köşede duruyordu.
"Zamanın ve Uzayın Son Noktası, Antik Çağa Geri Dönüyoruz! Mistik Kurallar kalplerimize göre değişir." üçü aynı anda gürleyen seslerle el mühürlerini gerçekleştirdi.
Sunak kuvvetli bir şekilde sallanmaya başladı ve bulutlara muazzam bir aura yayıldı. Her Zaman ve Uzay Taşı, adanın her tarafına şok edici bir şekilde yayılan tanrısal ışıkları ve auraları serbest bıraktı.
Ada da şiddetle titriyordu.
Buna ek olarak, Ölümsüz Niyetleri antik ejderhalar gibi sunakta yükselirken, Hazineler Diyarı aniden korkunç bir baskı altına girdi.
Qin Nan hızla gücünü serbest bıraktı.
Onun aurasının antik sunağın aurasıyla birleşmesi onu şaşırttı.
Zhou Xundao, "Qin Nan, Jiaye ve ben seninle gelemeyeceğiz. Ölümsüz Döngü Dağı'nı ve Sahipsiz Cennet Desenini de kullanamayacaksın. Kendi gücüne güvenmek zorunda kalacaksın" dedi. .
"Mm, anlıyorum! Büyükler, endişelenmeyin, zaferle döneceğim."
Qin Nan'ın gözleri alevler içinde kaldı.
"Bu arada kıdemliler, İmparatoriçe'ye sekiz gün önce bir mesaj ilettim ama o henüz yanıt vermedi. Lütfen Kıdemli Linghuang ve diğerlerinden onunla temasa geçmelerini ve nasıl olduğunu görmelerini isteyin." dedi Qin Nan. .
"Elbette."
Bu sırada adanın üzerinde büyük bir kaos yaşandı. Her şeyi yutmak üzere olan derin bir uçurum gibi hızla dönüyordu.
PAT!
Yaklaşık yüz nefes sonra antik sunaktan korkunç bir güç fırladı ve kaosun içine doğru yükseldi. Tarif edilemez bir enerji her yöne yayıldı.
Qin Nan'ın uzun saçları rüzgarda uçuştu.
Onun da gözleri keskinleşti.
"Bilinmeyen kişi ve Ye Zhaoxian, siz ikiniz bekleyin!"
Vızıldamak!
Güçlü bir rüzgar yükseldi ve eşi benzeri görülmemiş bir şekilde tüm adayı sarstı.
……
……
Kutsal Cennet Takviminin iki bininci yılı...
Birincil Üst Alem, Dokuz Cennet Ölümsüz Alemi, Beşinci Küçük Ölümsüz Alemi...
Beşinci Küçük Ölümsüz Diyar'da birçok antik yasak bölge ve ardıllık vardı. Birçok uygulayıcı her yıl onlar sayesinde kaderlerini değiştirebiliyordu.
Bu nedenle, pek çok haydut yetiştirici ve zorlu grupların öğrencileri, şanslı karşılaşmalar aramak için buraya çekilecektir.
Yasak alanların da farklı seviyeleri vardı. Yüksek seviyeli olanlar daha fazla insanı çeker, düşük seviyeli olanlar ise tam tersini yapar.
Büyük Rift Vadisi normal bir yasak bölgeydi. Her açıldığında yalnızca binden az yetiştiriciyi çekiyordu. Aralarındaki en güçlü seviye Cennet Ölümsüz Alemiydi.
Ancak Büyük Rift Vadisi bugün biraz farklıydı.
Usta Aleminin üç aurası aniden derinlerden patladı ve şiddetli bir şekilde çarpıştı. Auralardan biri yavaş yavaş azalıp dağılana kadar yaklaşık üç saat sürdü.
Orta yaşlı bir adam, "Bu çocuk oldukça güçlü. Olağanüstü bir Dao Ustası olmaya çok yakın" dedi.
Hoş bir ses, "Evet, Majesteleri Cennet halefiyetini elde etti. Eğer önümüzdeki bir veya iki yıl içinde bunu tam olarak kavrayabilirse, kesinlikle Olağanüstü bir Dao Üstadı olabilir ve Hükümdar Alemine ulaşabilir" dedi.
Pubfuture'a göre reklamlar
Konuşan iki kişi, rünlerle kaplı iri yapılı, orta yaşlı bir adam ve pembe elbiseli, çekici figürlü bir kadındı.İkisi de Dao'nun zirve ustalarıydı.
Arkalarında kısa saçlı bir genç kanlar içinde yerde yatıyordu. Bedeni hareketsiz ve cansızdı.
"(İç çekiş), bu Majesteleri'nin bir dizisi. Söylesene, Küçük Kardeş, biz..."
Orta yaşlı adam elindeki yüzüğe açgözlülükle baktı.
"Kıdemli Kardeş, bu düşünceden vazgeçsen iyi olur. Eğer lider öğrenirse seni affetmez," dedi kadın soğuk bir tavırla. "Bildiğim kadarıyla bu, Kavisli Kılıçlar'ın bir otoritesinden gelen bir talepti. Liderimiz onun yanlış tarafına geçmeyi göze alamaz."
Orta yaşlı adam omuz silkti ve şöyle dedi: "Küçük Kardeş, benim öyle bir insan olduğumu mu düşünüyorsun? Sadece şaka yapıyordum. Bu arada, bilgi toplamada iyi olduğunu biliyorum. Liderimizin böyle bir insan olduğuna dair söylentiler var. Bilinmeyen kişi denen adamı destekleyecek. Doğru mu?"
Kadın başını salladı ve "Öyle" dedi.
Orta yaşlı adam parıldayan gözlerle şöyle dedi: "Liderimizin Bilinmeyen Kişiyi gerçekten bulabileceği kimin aklına gelirdi. Birçok Cennet Taoizmi grubunun, antik kabilenin ve zorlu grupların ona ulaştığını duydum ama o tüm teklifleri geri çevirdi."
Kadın şöyle dedi, "Tekliflerini geri çevirmesi normal. Bilinmeyen Kişiler Hükümdar Alemine yeni ulaşmışlardı ama onlar zaten Aşırı Cennet Sıralamasında ilk elli arasında yer alıyorlar! Öyleydi benzeri görülmemiş. Cennet Majesteleri Savaş Alanı bir dahaki sefere açılmadan önce onlar Cennet Majesteleri olmalılar."
"Bilinmeyen kişi gibiler kendilerini başkalarına teslim etmeyecekler. Mutlaka kendi gruplarını kuracaklar. Liderimiz Cang'a aynı seviyede biri gibi davranarak ona destek oluyor."
Orta yaşlı adam şaşkınlıkla ağzından kaçırdı: "Aynı seviyede mi? Liderimiz Yüce Yüce! Bilinmeyen kişi yetenekli olabilir ama..."
Kadın başını salladı ve sözünü kesti: "Bu kadar yeter, bu konuyu daha fazla konuşmamalıyız. Liderimizin aklını okuyamayız. Hadi burayı terk edelim."
İkisi oldukları yerde durduklarında tam ayrılmak üzereydiler.
"Hı?"
Aynı anda dönüp arkalarına baktılar.
Kanla kaplı genç adam, yaralarını hızla tedavi etmek için vücudundan güçlü bir yaşam gücü fışkırdığında ürperdi.
Pubfuture'a göre reklamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...