C587 - Ben Qin Nan'ım!

154 24 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

...Bu arada, İmparatorun Dinleyici Salonunda...

Qin Nan, İkinci Prens'in kafasını kesmek için elindeki kılıcı kaldırdığında kalabalık tamamen aklını kaybetmişti.

"Duan Qing aklını kaçırmış!"

“Ne kadar delisin! Gerçekten İkinci Prensi öldürmek istiyor!”

"Bu son!"

Yaşlı Wang'ın kalbi sanki şu anda boğazında asılıymış gibi şiddetli bir şekilde ürperdi.

Yapma! Yapma! Duan Qing, öfkene hakim olmalısın!

Buna karşılık Di Fengyun'un nefesi, gözleri açık bir şekilde ekrana bakarken yoğunlaştı.

Planı başarısız olsa bile Duan Qing İkinci Prens'i öldürürse sonuç yine aynı olacaktı; Duan Qing onun ölümünden kaçamayacaktı!

Ancak bir sonraki bildikleri şey, Jiang Bilan'ın, İkinci Prens'in kafasını kesmeden önce aniden Duan Qing'in sözünü kestiğiydi.

Sahne kalabalığın tepki veremeyeceği kadar hızlıydı. Her yere kan sıçrarken İkinci Prens'in başı yere düştü.

"Bu…"

Kalabalık şaşkına dönmüştü.

O da kimdi? Neden ortaya çıkıp İkinci Prens'i öldürdü?

"Kahretsin!"

Di Fengyun'un yüzü küfür ederken buruştu. Bedeni öfkeden titriyordu!

Bu aptal kadın Duan Qing'i durdurmuş ve İkinci Prensi kendisi öldürmüştü! Umduğu sonuç bu değildi!

İmparatorun Dinleyici Salonu büyük bir sessizliğe gömülmüştü.

Az önce gördükleri manzara oldukça şok ediciydi.

Bir süre sonra bakanlardan biri aniden tepki gösterdi.

“İkinci Prens öldürüldü! Derhal Dragon Abyss Mistik Bölgesi'ne giden yarığı açın ve o katili yakalayın!"

Bakanlar bunu duyunca düşüncelerini topladılar. Şimdi bölgeyi ayırmanın zamanı değildi, İkinci Prens öldürülmüştü. Kontrolden çıkıyordu!

O anda her yer tam bir karmaşaya dönmüştü.

İmparatorun Davuluna bir kez daha vuruldu ve bu, sarayda yankılanan yüksek seslere neden oldu.

İkinci Şehzade'nin ölüm haberi tüm sarayı fırtına gibi kasıp kavurdu. Askerler ve Gökyüzü Kavurucu İmparator dahil herkes şaşırmıştı!

Bütün saray tamamen patladı!

...Bu arada, Kalbi Kırık Uçurum'da...

Üçüncü Prens Qin Nan, Longhu, Ejderha Uçurum Ağacı ve Skyhowl Beyaz Kaplan, İkinci Prens'in ölümüne tanık olduktan sonra oldukları yerde tamamen şaşkına döndüler.

Özellikle Üçüncü Prens ve Ejderha Uçurum Ağacı tamamen kelimelere dökülmüştü.

Duan Qing'i durdurmaya çalışmıyordu, İkinci Prensi kendisi öldürmeyi planlıyordu!

“Bir tane hiçbir yerde yeterli değil. Bu adamın da ölmesi gerekiyor!”

Jiang Bilan, elini sallayıp baygın Yao Ji'nin kafasını keserken sakin bir ifadeye sahipti.

İkinci Prens ve Yao Ji öldürüldü!

Dragon Abyss Mistik Alanı ölüm sessizliğine büründü.

Bu...

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin