C510 - Sıkıntı Ortaya Çıktı

148 25 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

“Şehir Lordu Rozeti, işaret ateşini yükseltin; Dokuzuncu Şehrin Silah Ruhu, kaynak kapısını aç!”

Ji Wuming, yarı Dövüş Majesteleri Aleminin enerjisini yerleştirdiği rozeti elinde tutarak Dokuzuncu Şehirde havaya yükseldi.

KÜKREME!

Altın rünlerin havaya yayıldığı görülürken şehrin merkezindeki saraylar tamamen paramparça oldu. Bunu takiben, kaplanınkine benzer bir görünüme sahip yirmi zhang büyük bir canavar, bir çift kızarmış gözle delikten dışarı çıktı ve gökyüzündeki Musibet'e öldürücü bir şekilde baktı.

Canavar Dokuzuncu Şehrin Silah Ruhu'ydu. Başından beri Qin Nan'a karşı büyük bir nefret beslemişti ama Şehir Lordu Rozeti olmadan harekete geçemezdi.

"Gitmek!"

Fan Klanı ve Ji Klanı'nın ataları, Dövüş Majesteleri Alemi'nin enerjileriyle rünlerin oluşturduğu oluşumu desteklerken havaya fırladılar.

"Herkes beni takip etsin!"

Fan Hao, yedi yüzden fazla uygulayıcıdan oluşan kalabalığa bir general gibi komuta ederken bir kükreme çıkardı.

"Üç iki bir!"

Sağ kolunu fırlatırken verdiği işareti takiben, yetiştiriciler enerjilerini tamamen serbest bıraktılar ve bu enerji, formasyona ateş eden çeşitli renkli ışınlara dönüştü. Işınlara yükselen bir gelgitin şok edici sesi eşlik ediyordu.

KÜKREME!

Yirmi zhang figürü hızla büyürken Silah Ruhunun tamamı parlak bir şekilde parlıyordu. Yetmiş zhang, seksen zhang, doksan zhang… Yüz elli zhang'a ulaştıktan sonra nihayet büyümesi durdu. Uzaktan bakıldığında Dokuzuncu Şehrin ortasında atavist bir titan duruyormuş gibiydi.

"Dokuzuncu Sihirli Kanun, Wuji Topu Darbesi!"

Silah Ruhu kanlı ağzını açarken bu sözleri boğuk bir sesle söyledi.

Dokuzuncu Şehir, gizli oluşumların her biri etkinleştirildiğinde parlak bir parıltı yaydı ve enerjiyi Silah Ruhu'nun figürüne kan damarları gibi aktarıyordu.

Silah Ruhu, en güçlü darbeyi gerçekleştirmek için Dokuzuncu Şehrin tüm gücünü, atalarını ve yedi yüzden fazla gelişimciden oluşan kalabalığı toplamıştı.

BUZ!

Kalabalık yalnızca Silah Ruhu'nun ağzında toplanan, yirmi zhang genişliğinde parlak bir top oluşturan hafif noktaları görebiliyordu. Ondan korkunç bir aura yayıldı ve etrafındaki alanın çatlaklarla dolmasına neden oldu.

"Harika!"

Song Yu bunu gördükten sonra enerjik hale geldi.

"Antik Cehennem Kıtası, Gökyüzüne Yükselen Sırıklı Balta!"

Sun Yi'nin saçları, Dövüş Majesteleri Alemindeki gelişimini tamamen serbest bırakmak için mükemmel zamanı seçerken çılgınca dans etti. Elindeki mızrak, gökyüzünü aydınlatan bir aleve dönüşen otuz zhang'lık bir kılıç niyeti yaydı.

"Yap!"

Sun Yi bir kükreme çıkardı.

KÜKREME!

Dokuzuncu Şehrin merkezinde duran canavar, devasa ışık topu korkunç bir ışık ışınına dönüşürken kükremeye başladı. Geçtiği alan, yıkıcı aurasıyla tamamen parçalandı!

"Öldürmek!"

Sanki Sun Yi, elindeki mızrağını kaldırıp Musibet'e vahşice saldırıp bir ışık huzmesi ateşlerken eşsiz bir mızrak tanrısına dönüşmüştü.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin