C499 - Akuamarin Odası

160 24 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Yetiştiriciler tamamen şaşkına dönmüştü.

Fan Klanının Patriği bile buradaydı!

Dokuzuncu Şehir'in iki Yarı Dövüş Majesteleri Alemi uzmanı, aşağı bölgeden sadece bir yetişimci için gelmişti!

Qin Nan tarafından uçarak gönderilen Hong Lao neşelendi ve ağzından kaçırdı, "Patrik Fan! Bu kanunsuz adam aşağı bölgeden. Herkesin önünde kuralları çiğnemeye cesaret etti. Lütfen onu hemen gözaltına alın ——”

Bu arada Hong Lao, Qin Nan'a soğuk, öldürücü bir bakışla baktı.

Bu Qin Nan'ın korkunç bir güce sahip olduğunu kabul etmeden edemedi, ancak iki yarı Dövüş Majestelerinin birlikte çalışmasıyla onu alıkoymak hiç sorun olmayacaktı.

Ancak, sözünü bitiremeden Fan Hao'nun alnında öfkeli bir şekilde kükreyen yeşil damarların ortaya çıktığı görülebiliyordu: "Lanet olası gözlerinizi açın ve dikkatlice bakın, o klanımızın Onursal Yüce Yaşlısı, durumu onunla eşit. bana ait!"

Bu sözler tüm mekanın ölüm sessizliğine bürünmesine ve herkesin gözlerinin açılmasına neden oldu.

Ciddi misin?

Aşağı bölgeden gelen bu adam Fan Klanının Onursal Yüce Lideri miydi?

"BEN..."

Hong Lao suskun kaldı.

Onun yanı sıra tombul adam ve gardiyan da şaşkına dönmüştü.

Görünüşe göre küçümsedikleri bu genç adam, muazzam gücünün yanı sıra büyük bir otoriteye de sahip olduğu ortaya çıktı!

“Patrik Fan, nasıl olur da——”

Sert bir bakışla tersleyen Qin Nan'ın kimliğini yalnızca Ji Wuming anlamıştı.

Fan Hao, Ji Wuming'in tepkisini gördükten sonra Qin Nan'ın kimliğini anladığını söyleyebilirdi. Sesini hızla ona iletti, "Kardeş Ji, sessiz ve sabırlı ol. Bir düşünün, Qin Nan'ın neden Dört Büyük Grup tarafından avlandığını merak etmiyor musunuz?"

"Hı?"

Ji Wuming bunu duyduktan hemen sonra farkına vardı.

Qin Nan, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın prensini öldürecek olsa bile onun Dört Büyük Grup tarafından hedef alınması pek olası değildi. Bunun tek açıklaması, Qin Nan'ın, Dört Büyük Grubun bile deli olduğu kanunlara meydan okuyan bir tür hazineye veya sırrına sahip olmasıydı!

"Diyorsun ki..." Ji Wuming, Fan Hao'nun niyetini tahmin edecek kadar akıllıydı. Qin Nan'ın Dört Büyük Grup tarafından da hedef alınmasının nedenini bilmekle büyük ölçüde ilgilendiğini itiraf etmeden edemedi.

"Önce ona göz kulak olacağız. Zaten atama haber verdim ve o üç gün içinde burada olacak. Ji Klanınızın Atasını da bilgilendirmeli ve onun üç gün içinde buraya gelmesini sağlamalısınız. Aksi takdirde Vermillion Kuş Takımından insanlar geldiğinde bu sırrı kendimize saklama şansını kaybedebiliriz…” Fan Hao hemen planını paylaştı.

“Eşit olarak mı bölünüyoruz?” Ji Wuming'in gözleri parladı. Plan hiçbir boşluk olmadan mükemmeldi. Qin Nan'ın kaçacak hiçbir yeri yoktu.

"Elbette."

Fan Hao başını salladı. Kârı bölmek konusunda son derece isteksiz olmasına rağmen mevcut durumda aklına gelen en iyi seçenek buydu.

"Çok iyi!"

Ji Wuming, planın ayrıntılarını sormak için sesini iletmeye devam etmeden önce başını salladı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin