EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Öğlen vaktiydi.
vay vay vay vay.
Bazı delici seslerin ardından, altın plakalar takan şövalyeler Mistik Yer Salonuna girdiler - tam olarak on sekiz tanesi - her biri birinci seviye Dövüş Majesteleri Aleminin yetişimine sahipti.
"Buradalar!"
Kalabalığın gözleri parladı.
Qin Nan düşüncelerini geri çekti. Bu altın kaplamalı şövalyeler, yalnızca Gökyüzü Kavurucu İmparator'dan emir alan kraliyet muhafızlarıydı. Dragon Abyss Mistik Alanı'nı etkinleştirmek için buradaydılar.
Şövalyelerin lideri ifadesiz bir yüzle şöyle dedi: "Tahtın müstakbel varislerine selamlar, Dragon Abyss Mistik Alanı yakında aktif hale getirilecek. On gün boyunca erişilebilir kalacak ve bu süre içinde en fazla Dragon Abyss Qi'sini elde eden kişi, denemenin galibi olacak. Eğer Dragon Abyss Meyvesi bulunursa zafer en çok meyveye sahip olanın olacaktır."
Qin Nan bu sözleri duyunca farkına vardı.
Denemenin önceki yıllarında, Ejderha Uçurum Ağacının ortaya çıkmadığı zamanlar vardı, dolayısıyla Ejderha Uçurum Meyvesini elde etmek imkansızdı. Bu nedenle denemenin sonucu, her katılımcının elde ettiği Dragon Abyss Qi'si karşılaştırılarak belirlendi.
Ancak, eğer Uçurum Ejderhası Meyvesi mevcut olsaydı, Uçurum Ejderhası Qi'sini elde etmek faydasız sayılırdı.
“Şimdi rozetleri dağıtacağım!”
Şövalye elini salladı ve altın rozetleri kalabalığın eline fırlattı.
Bu özel olarak yapılmış rozetler mistik bir aura içeriyordu. Dragon Abyss Mistik Alanına yalnızca rozetlerden birine sahip olunarak girilebiliyordu.
"Bunu aklında tut. Dragon Abyss Mistik Alanında öldürmeye izin verilmez. Suçu işleyenler, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın Disiplin Dairesi tarafından yargılanacak! Şimdi Mistik Zemini etkinleştirmenin zamanı geldi.”
Konuşmasının sonuna doğru sesi yükseldi.
Sanki aynı anda avuçlarını uzatan altın kaplamalı şövalyelerin zihinleri birbiriyle senkronize olmuş gibiydi. Avuçlarından farklı rünler çıktı ve merkeze doğru büyülü bir parıltı yaymadan önce kuvvetli bir şekilde vızıldadı.
Yırtmaç!
Sanki salondaki boşluk dev bir pençe tarafından parçalanmış ve bir boşluk oluşmuştu.
Boşluk sınırsız bir karanlıkla değil, gizemli beyaz bir parıltıyla doluydu. Boşluğa adım atınca başka bir dünyaya girecekmiş gibi hissettim.
"Hadi gidelim!"
Prensler ve prensesler boşluğa adım atmadan önce yanlarındaki dahiler ile bakıştılar.
"Bizim sıramız."
Qin Nan ve Üçüncü Prens, yarığa doğru ilerlemeden önce birbirlerine baktılar. Ancak aniden bir bağırış duyuldu.
"Beklemek!"
Bu kişi şaşırtıcı bir şekilde İkinci Prens Song Li'ydi!
Qin Nan ve Üçüncü Prens adımlarını durdurdular ve kaşlarını çatarak başlarını çevirdiler.
Bu İkinci Prens şimdi ne istiyordu?
Salondaki diğerleri de hareketlerini durdurdu. Gözleri şüpheyle doldu.
“Salondaki düellodan bahsetmeye değer bir şey yok! Duan Qing, Dragon Abyss Mistik Bölgesine girdiğimizde teslim olmanız daha iyi olur. Aksi takdirde, sonuçlarına katlanamazsınız…” İkinci Prens'in gözleri soğuk bir şekilde titreşirken, Yenilmez Dövüş Hakimiyeti Aleminin aurası vücudundan patladı ve bu da güçlü bir baskıyla sonuçlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...