C490 - Eti Yeniden İnşa Etmek

163 28 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Merhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu bölümlerde biraz geriye olduğumuzu farkettim o yüzden bu 3 haftada bu hafta 15 diğer hafta 15 diğer hafta 11 veya 12 bölüm yapıp 3 haftada 45 ve 50 bölüm arası bölüm aticam Haberiniz olsun Ben Yüceyim Yayindan Kaldirmak Zorunda kaldım açığı Bir şekilde doldurmam gerekiyor

...Yukarı ilçe kargaşa içindeyken, aşağı ilçe nispeten sakindi...

Kutsal Lider Qinglong, Kutsal Lider Feiyang'ı ve Zirve Liderlerini öldürdüğünden beri, Feiyang Kutsal Bölgesinin gücü tamamen yokuş aşağı gitmişti.

Aşağı bölgedeki uzmanların kafası fazlasıyla karışmıştı. Ölüm Okyanusu'nda tam olarak ne oldu?

...Bu arada, Qinglong Kutsal Bölgesinde...

Qinglong Kutsal Alanının durumu Feiyang Kutsal Alanından daha kötüydü. On altı dağ tamamen hasar gördü, her yerde delikler ve çukurlar kaldı ve ortaya perişan bir manzara çıktı.

Bunun nedeni, Dört Büyük Grubun uzmanları bilgi toplamak için aşağı bölgeye geldiklerinde, Qinglong Kutsal Alanının kontrol listelerindeki ilk öncelik olmasıydı. Orada Qin Nan'ı bulamayınca Qinglong Kutsal Bölgesini uygun bir şekilde yok etmişlerdi.

...Ancak Qinglong Kutsal Bölgesi'nin derinliklerinde çok az şey biliyorlardı...

Antik bir ejderha rahat bir pozisyonda oturuyordu ve nefesi korkunç patlama sesleri çıkarıyordu.

Dev ejderha, Qin Nan'ın İlahi Savaş Ruhu'na tanık olma şansına sahip olan ve onun yarı Savaş Kutsal Alemine yükselmesine izin veren Qinglong Kutsal Bölgesinin Ejderha Damarıydı.

Şu anda ejderhanın başının üzerinde bacak bacak üstüne atmış genç bir adam oturuyordu.

Bu kişi, Dört Büyük Grubun aramak için muazzam miktarda zaman ve çaba harcadığı, adı tüm yukarı ve aşağı bölgeyi sarsan kişiden başkası değildi: Qin Nan!

Vay be!

Qin Nan gözleri açılırken derin bir nefes aldı.

Son yarım aydır sersemlemiş bir haldeydi. Aklı, 'Dokuz Cennet' kelimelerini, Kutsal Lider Qinglong'un önünde diz çöktüğü sahneyi ve Linshui Şehrinden bu yana nihayet uyanmadan önce yaşadığı savaşları tekrarlayıp duruyordu.

"Zaman hakkında."

Dev ejderha hoşnutsuz bir bakışla gözlerini açtı. Geçtiğimiz yarım ay boyunca sayısız uzman, Qinglong Kutsal Bölgesini ilahi hisleriyle tarayarak onun rahatsız edilmeden dinlenmesini engelliyordu.

"Yardımınız için kıdemliye teşekkür ederim."

Qin Nan gülümsedi, gözleri kararlılıkla doldu.

Geçtiğimiz yarım ay içinde şüphelerinin çoğuna cevap vermeyi başarmıştı.

Daha önce Longhu Sıradağlarında, İlahi Savaş Tanrısının sol gözü onu birkaç bin yıldır bekliyordu. Bu arada, İlahi Savaş Tanrısının sol kolu bir insan figürüne dönüşmüş ve son üç yüz yıldır onun gelişini beklemişti.

Bu, Qin Nan'ın bir sonuca varmasına izin vermişti. İlahi Savaş Tanrısının geri kalan vücut parçaları da onu bekliyor ve bulmaya mı çalışıyordu?

Ancak bu durum ona yeni şüpheleri de beraberinde getirdi.

İlahi Savaş Tanrısı nasıl öldü?

Onun İlahi Savaş Ruhu tarafından seçilmesi gerçekten bir tesadüf müydü?

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin