C444 - Prensesi Lanetle Öldürmek

192 26 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Şimşek ışınlarıyla çevrelenmiş olan Qin Nan ve Prenses Miao Miao, tuhaf fenomeni hemen fark ettiler ve ona doğru baktılar.

Bunu takiben ifadeleri büyük ölçüde değişti.

"Onlar niye burada? Peki bu…”

Qin Nan, Zhou Xuan'ı, bir zamanlar Qinglong Kutsal Bölgesinin Muhtemel Azizleri olan yedi yetiştiriciyi, Jiang Bilan'ı ve diğer iki genç adamı anında tanıdı.

Bu iki genç adamın inanılmaz auraları vardı. Biri Zhou Xuan'ınkiyle aynı seviyedeyken diğeri şaşırtıcı bir şekilde Zhou Xuan'ı geride bıraktı ve Dövüş Ruhu şaşırtıcı derecede birinci sınıf Di rütbesine sahipti!

“Birinci sınıf Di dereceli bir Dövüş Ruhu mu? Kim o? O Xiao Zhonghuang olabilir mi ama onun Dövüş Ruhu'nun yarı Di dereceli olması gerekmiyor mu?"

Qin Nan şok oldu.

Çok geçmeden bu adamın, Dövüş Ruhu'nun rütbesine ilişkin gerçeği saklayan Xiao Zhonghuang olduğunu fark etti, çünkü alt bölgedeki hiç kimse muhtemelen birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu'na sahip olamazdı. Zhou Xuan'ın bile yalnızca sekizinci sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu vardı.

“Ne kadar güçlü bir Sıkıntı!”

Xiao Zhonghuang'ın mürettebatı şaşkına dönmüştü.

Cenneti Aydınlatan İlahi Aynadan bunu hissedemiyorlardı, ancak olay yerine vardıklarında artık Musibetin ne kadar korkunç olduğunu anlayabildiler.

“Qin Nan!” Jiang Bilan'ın gözleri soğuk öldürücü bir niyetle doluydu ve aniden bağırdı: "Bu sefer kaçamayacaksın! Lu Tiangang, Zhou Xuan, hemen saldırın!”

"Olumlu!"

Lu Tiangang ve Zhou Xian, figürleri gökyüzüne korkutucu bir şekilde ateş eden iki ışık huzmesine dönüşmeden önce başlarını salladılar.

Feiyang Kutsal Alanı ve Qinglong Kutsal Alanının Azizleri olarak her ikisinin de gelişimleri, ustalaştıkları çeşitli Dövüş Becerilerine ek olarak üçüncü katman Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşmıştı. İkisinin işbirliği yapmasıyla, saldırılarını serbest bırakırken sayısız büyülü ışık ışını yayıldı ve bu da şok edici bir sahneyle sonuçlandı.

“Qin Nan, bana karşı gelmenin karşılığı bu. Bugün senin ölüm günün olacak!”

Xiao Zhonghuang uzakta durdu ve Qin Nan'a bakarken ellerini arkasına koydu.

Onun yanında Jiang Bilan ve Qinglong Kutsal Bölgesinin yedi Muhtemel Azizleri, plana uygun olarak auralarını tamamen Xiao Zhonghuang'ın vücuduna saldılar.

Xiao Zhonghuang'ın elleri hızla bir jest yaptı. Görünüşe göre öldürücü darbesini onların yetişimlerini birleştirerek gerçekleştirecekti!

"Bu iyi değil!"

Qin Nan şaşırmıştı.

Planları gerçekten basitti; Zhou Xuan ve Lu Tiangang'ı kullanarak hedeflerinin hareketlerini kısıtlayarak Xiao Zhonghuang'a öldürücü darbeyi indirmesi için biraz zaman tanıdılar.

Önceden, Qin Nan korkmazdı ama Prenses Miao Miao, Sıkıntının üstesinden gelmenin tam ortasındaydı!

“Prenses, bir süre kendini savunmaya çalış. İzin ver de bu zararlılardan kurtulayım!”

Qin Nan'ın gözleri bir miktar öldürücü niyetle doluydu.

Başlangıçta bu insanlarla savaşmak için altı ay beklemesi gerektiğini düşünmüştü ama onların kendisini ortadan kaldırmak için buraya ışınlanmalarını beklememişti!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin