EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Qin Nan hiçbir şey söylemeden sakince onlara baktı.
Bu sırada Fan Xinru yüzünü düzeltti ve tersledi, "Siz ikiniz ne diyorsunuz? Ağzından çıkanlara dikkat et! Bu Kardeş Qin Nan. Onun yardımı olmasaydı ölürdüm!”
Genç adamlar Qin Nan'a meraklı bakışlarla bakmadan önce şaşırmışlardı.
Yaşlarına benzeyen bu adam, yarı Dövüş Hakimiyeti Alemindeki bir canavarı kovalamayı mı başardı?
Eğer bu doğru olsaydı, bu Qin Nan'ın kesinlikle müthiş bir geçmişi olurdu.
İkisinin dili tutulmuştu.
"Bu iyi." Qin Nan başını salladı ve sormaya devam etti, "Dokuzuncu Şehir Nedir?"
Gençler bunu duyunca bir kez daha şok oldular.
Fan Xinru konuşmadan önce düşündü, "Kardeş Qin Nan, bu Dokuzuncu Şehir, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın dokuzuncu şehrinin kısaltmasıdır. Buna ne dersin; Yukarı ilçeye ilk defa geldiğin için pek çok şeyden habersiz olmalısın. Çevik Maymun Meyvesini bulduğumda, yukarı bölge hakkında daha fazla bilgi edinmen için seni Dokuzuncu Şehir'e götüreceğim. Ne düşünüyorsun?"
Qin Nan'ın kafa karışıklığının farkında olan Fan Xinru ağzından kaçırdı, "Burada bulunmamızın nedeni Çevik Maymun Meyvesini bulmak ve sonunda canavara rastladık."
Bunu duyan Qin Nan bir karara vardı. Yukarı bölge hakkında çok az bilgisi vardı, bu yüzden Dokuzuncu Şehir'e gitmesi onun için faydalı olacaktı.
"Kabul etmiyorum!"
O anda genç adamlardan biri aniden Qin Nan'ı işaret etti ve soğuk bir tonda konuştu: "Rahibe Xinru, bu adamın nereden geldiğine dair hiçbir fikrimiz yok. Çevik Maymun Meyvesini çalmak için bizimle arkadaş olmaya çalışıyor olması mümkün!"
Genç adam başlangıçta Qin Nan'ın gücünden korkmuştu, ancak onun aşağı bölgeden olduğunu öğrendikten sonra yerini bir miktar küçümseme aldı.
Aşağı bölgeden bir çiftçi ne kadar önemli olabilir?
"Kapa çeneni!"
Fan Xinru'nun yüzü soğudu. Çizgiyi geçmelerini beklemiyordu.
Genç adamlar bir şeyler söylemeye çalışıyorlardı ama Fan Xinru'nun tepkisini gördükten sonra ağızlarını kapatmaya karar verdiler ve Qin Nan'a dik dik baktılar.
Qin Nan'ın ifadesi sanki onların varlığından haberi yokmuş gibi sakin kaldı.
Bu durum ifadelerinin daha da nahoş bir hal almasına neden oldu.
“Kardeş Qin Nan, hadi gidelim.”
Her ne kadar Fan Xinru onlardan pek hoşlanmasa da sonuçta onlar onun aynı klandan olan kuzenleriydi, dolayısıyla onları kovalayamazdı.
Qin Nan başını salladı ve Cennetsel Bariyer Sıradağlarının derinliklerine doğru Fan Xinru'yu takip etti.
Yarım saat sonra Fan Xinru eski bir harita çıkardı ve ormanda aramaya başladı. Bir süre sonra aniden bir çığlık attı: “Çevik Maymun Meyvesi! Çevik Maymun Meyvesini buldum! Ve burada onlardan bir sürü var!”
İki genç adam enerjikleşip hızla oraya doğru ilerlediler.
Qin Nan uzakta durdu ve sol gözüyle İlahi Savaş Tanrısına bir göz attı. Hemen ormanın derinliklerinde birkaç göze çarpmayan çim sapı keşfetti; her birinde maymun şeklini andıran, tırnak büyüklüğünde birkaç meyve vardı. Toplam on sekiz meyve vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...