EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Zirve Lideri Yang bir miktar gururla titredi.
Bu seferki planı kesinlikle mükemmel sayılabilir. Kutsal Lider Qinglong, Qin Nan'ı öldürmemeye karar verirse Kutsal Lidere karşı isyan etmeleri haklı görülebilirdi. Eğer Qin Nan öldürülseydi, Ölüm Okyanusu'nda artık onlar için bir tehdit oluşturmayacaktı.
Zirve Lideri Yang artık Kutsal Lider Qinglong'un Qin Nan'ı ölüme mahkum edeceğinden yüzde yetmiş emindi!
Oğluna gelince?
Biri öldüğünde, hemen bir başkasını doğurun.
Ancak Kutsal Lider Qinglong aniden öfkesini serbest bıraktığında ifadesi sertleşti. Ona ek olarak, diğer Zirve Liderleri, Zirve Lider Yardımcıları, Aziz ve Aday Azizler donmuş ifadeler giyerken, gözlerinde bir miktar korku vardı.
Kutsal Lider Qinglong aurasını serbest bıraktığında sanki bir devle karşı karşıya kalan karıncalar gibiydiler.
Sanki Kutsal Lider'in figürü kalabalığın gözündeki tek varlık haline gelmiş ve onlara aşağıya bakıp şöyle bağırmıştı: "Qinglong Kutsal Bölgesinin insanları olarak, bu komployu tehdit etmek için planlamaya cesaret ediyorsunuz. ben, ne kadar gülünç! Tarikattan ayrılmanız önemli değil, Qinglong Kutsal Bölgesi bugün Qin Nan'ı ölüme mahkum etmeyecek. Dahası, Qin Nan sadece masum değildi, aynı zamanda eylemlerinin adalete hizmet ettiği düşünülebilirdi. Böylece Qinglong Kutsal Alanı onu büyük ölçüde ödüllendirecek!”
Bu sözler kalabalığın ruhuna işledi.
Muhafızlar, elçiler ve öğrenciler tamamen şaşkına dönmüştü.
Kutsal Lider Qinglong'un Qin Nan'ın iyiliği için bu kadar ileri gitmesini beklemiyorlardı!
“Cezalandırmak yerine ödüllendirmek mi?”
Zirve Lideri Yang ve ekibi şaşırmıştı. Durumun böyle olacağını hiç beklemiyorlardı.
Bu sırada Qin Nan'ın kalbi sıcaklıkla dolarken şaşkın bir ifade takındı.
Qinglong Kutsal Bölgesine katıldığından beri Tang Qingshan, Zirve Lideri Duanmu ve Zirve Lideri Zhang ona iyi bakıyordu. Her ne kadar bu Kutsal Lider Qinglong o kadar gizemli olsa da henüz cevaplanması gereken birçok şüphesi vardı, Kutsal Lider Qinglong onu her zaman kritik zamanlarda korudu!
Kendi iyiliği için on Zirve Lideri, yirmi Zirve Lideri Yardımcısı, Aziz ve yedi Aday Azizden vazgeçmeye hazırdı!
Başka bir mezhep onun için böyle bir fedakarlık yapmaya istekli olur mu?
"Pekala, Kutsal Lider, eğer ısrar ediyorsan, o zaman artık Qinglong Kutsal Alanının bir parçası olmayacağım!"
Zirve Lideri Yang bir kükreme çıkardı.
"Ben de artık Qinglong Kutsal Alanının bir parçası olmayacağım!"
"Bugünden itibaren artık Qinglong Kutsal Alanıyla ilişkim yok!"
“Bu mezhepte söylenecek bir sebep var mı?”
“……”
Sırasıyla Zirve Liderleri, Zirve Lider Yardımcıları ve Aday Azizler konuştu.
Qinglong Kutsal Alanı tarihinde ilk kez bu kadar büyük ölçekli bir isyan meydana geliyordu!
Elçiler, muhafızlar ve öğrenciler şaşkına dönmüştü. Bu isyan nedeniyle Qinglong Kutsal Alanının ne hale geleceğini hayal bile edemiyorlardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...