C567 - Midem Ağrıyor

143 23 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Vermilyon Kuşu ile Beyaz Kaplanın çarpışması olağanüstü derecede muazzam bir etki yarattı.

Qin Nan ve Yao Ji'nin kırmızı ışın ve beyaz ışınla temsil edilen figürleri anında birbirleriyle çarpıştı. Göz açıp kapayıncaya kadar yüzden fazla yumruk veya saldırı gerçekleştirdiler ve bu da bir dizi patlamaya yol açtı. Savaş kesinlikle korkutucuydu.

Ancak Qin Nan, Yasalara Karşı Gelen Dövüş Hakimiyeti Alemini elde ettiğinden ve durumu İlahi Savaş Tanrısının sol gözüyle analiz edebildiğinden, gücü eşsizdi. Birinci seviye Dövüş Majesteleri Aleminin yetişimine sahip olan Yao Ji bile savaşın başlamasından bu yana geçen kısa süre içinde üç adım geriye düştü.

"Beni üç adım geriye düşürmeyi mi başardın?"

Yao Ji'nin gözleri hafifçe büyüdü. Yüzünde hiçbir korku belirtisi yoktu, bunun yerine bir miktar heyecan ifadesi vardı: "Şunu uzak tut. Sonunda seni parçalara ayırdığımda kendimi daha hoş hissedeceğim!”

KÜKREME!

Yao Ji'nin figürü genişledikçe gökyüzünde canavarca bir çığlık yankılandı. Vücudu beyaz kürkle kaplıydı, gözleri bir kaplanın gözlerine, elleri ise aşağı doğru kesilen ve havada pençe izleri oluşturan keskin pençelere dönüştü.

Beyaz Kaplan Gökleri Parçalıyor!

Vızıldamak!

Ancak Qin Nan, gürleyen gözleriyle saldırıyı tahmin etmişti. Saldırı gerçekleştirilmeden önce onun figürü, Yao Ji'nin figürünün üzerinde ifadesiz bir yüzle belirdi.

"Sen--"

Yao Ji biraz şaşırmıştı. Gelişiminin birinci seviye Dövüş Majesteleri Alemi olması nedeniyle saldırısının hızlı ve acımasız olduğu düşünülüyordu. Ancak Qin Nan sadece bundan kaçmakla kalmadı, aynı zamanda onun üstünde görünmeyi de başardı mı?

Qin Nan tepki veremeden sol ayağıyla aşağı doğru ilerledi.

Kalbi Sakinleştirme ve Şeytanları Kovma Sanatı!

Ayağının altında Yao Ji'nin figürünü saran dev bir çan çağrıldı.

Ding!

Zil şiddetli bir ses çıkardı. Yaydığı güç, Yao Ji'nin vücudunun bir dizi patlamayla dolmasına ve ağız dolusu kan tükürmesine neden oldu. Çarpmanın etkisiyle neredeyse dizlerinin üstüne düşüyordu.

“Gitme vaktin geldi!”

Qin Nan, figürü Yao Ji'ye doğru atlayıp sağ bacağıyla bir tekme atarken aniden bağırdı.

PAT!

Dövüş Majesteleri Alemindeki etinin gücü tamamen patlayarak Yao Ji'nin göğsüne dev bir çekiç gibi çarptı ve onu anında uçurdu. Vücudu salonun duvarına çarparak orada büyük bir delik bıraktı.

Bir dizi eylem üç nefesten az sürdü.

Kalabalık, Duan Qing'in olağanüstü gücüne bir kez daha tanık olduktan sonra şaşkın bakışlar sergilemeden edemedi.

"Hı?"

İkinci Prens'in gözleri parladı. Duan Qing'in müthiş gücüne dair söylentiler duymuştu ama Yao Ji'nin bile ona karşı hiç şansı olmayacağını beklemiyordu.

“Duan Qing! Beni yaralamaya cüret ediyorsun! Seni hemen öldüreceğim!”

Yao Ji'nin figürü mücadeleci bir şekilde küllerinden yeniden doğdu. Kan çanağı gözleri doğrudan Qin Nan'a bakarken saçları dağılmıştı. Sanki gerçek bir canavara dönüşmüş gibiydi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin