EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Daha önce, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık kurulurken üç tanrısal canavarın yardımını almıştı.
Skyhowl Beyaz Kaplan, Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu ve Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa gibi bu tanrısal canavarlar, Batı Kıtası'nın üst bölgesinden gelmişti.
Ancak krallığın dahil olduğu büyük savaşlar nedeniyle Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu ve Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa düşmüş, geriye yalnızca İlkel Ruhları kalmıştı. Skyhowl Beyaz Kaplan şu anda hayatta olan tek tanrısal canavardı.
Böylelikle Beyaz Kaplan Müfrezesi, üçü arasında en güçlü müfreze haline gelmişti.
Eğer Qin Nan Kan Kanatlı Vermilyon Kuşunu yeniden canlandırmayı başarsaydı, artık durum böyle olmayacaktı çünkü Vermilion Kuş Takımında iki Kutsal Dövüş Alemi uzmanı bulunacaktı.
Beyaz Kaplan Müfrezesi artık onların gücüne ulaşamayacaktı.
"Birincil Taşları yutma zamanı!"
Qin Nan derin bir nefes aldı ve beş milyon sekiz yüz bin Birincil Taşın tamamını saklama çantasından çıkardı.
Bu kadar çok sayıda Birincil Taş, önünde küçük bir dağ halinde yığılmıştı.
Qin Nan daha fazla zaman kaybetmedi. Ellerini uzattı ve avuç dolusu İlköğretim Taşı çılgın bir hızla ağzına tıktı.
Yüz bin!
Üç yüz bin!
Altı yüz bin!
Bir milyon!
Zaman geçtikçe, bir saat sonra Qin Nan iki milyon Birincil Taş tüketmişti.
Söylenen o ki, bu kadar çok Birincil Taş tüketmesine rağmen İlahi Savaş Ruhu her zamanki gibi sessiz kaldı ve hiçbir sıralama işareti göstermedi.
"Daha fazla!"
Qin Nan düşüncelerini düzeltti ve Birincil Taşları almak için ellerini uzatmaya devam etti.
Üç milyon yüz bin!
Üç milyon sekiz yüz bin!
Dört milyon!
Yiyip bitirilen Birincil Taşların sayısı dört milyon beş yüz bine ulaştığında, dev İlahi Savaş Ruhu anında inanılmaz derecede dehşet verici bir aurayla birlikte altın rengi bir parıltı yaydı.
Sekizinci sınıf Rütbe!
“Altıncı sınıf Di rütbesi en iyi dahi olarak kabul edilirken, yedinci sınıf Di rütbesi süper dahi olarak kabul edilir. Ancak sekizinci sınıf Di rütbesi, Doğu Kıtasında tohumlanmış dahi olarak anılır…”
Qin Nan'ın gözleri tutkuyla titredi.
Canglan Kıtasının Dövüş Ruhlarının Sınırlaması nedeniyle, yalnızca sekizinci sınıf Di rütbesine sahip olanlar yarı Dövüş Hükümdar Alemi ekimini başarabildi. Bu nedenle Dört Büyük Grup, sekizinci sınıf Di Seviye Dövüş Ruhlarına sahip olanlara her zaman büyük miktarda kaynak yatırırdı.
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık, Dört Büyük Grup arasında en az sayıda dahiye sahipti. Di Fengyun'un sekizinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu onu en iyi dahi yapmak için yeterliydi!
Dövüş Ruhları rütbesi açısından Qin Nan artık Di Fengyun ile aynı seviyedeydi!
"Daha fazla!"
Qin Nan burada durmadı. Kalan Birincil Taşları tüketmeye devam etti.
Bu arada, vücudu on dokuz binden fazla Kaos Qi akışı biriktirmişti ve önceki kalan akışlarla birlikte şu anda sahip olduğu toplam yirmi bir bin akıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...