C449 - Bir Kutsal, Bir Majesteleri ve Bir İmparator

170 27 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 449: Bir Kutsal, Bir Majesteleri ve Bir İmparator


O anda, Zirve Liderleri, dahiler ve Feiyang Kutsal Alanının öğrencileri dahil herkes, önlerindeki figür karşısında tamamen hayrete düşmüştü!

Bir adam!

Bir kılıç!

Sadece bir Dövüş İmparatoru varlığının zirvesi!

Şehir kapısını tek başına yok etti ve tüm Feiyang Kutsal Alanına savaş ilan etti!

Aşağı bölgenin tarihinde kim böyle bir şeyi yapmaya cesaret edebilirdi!

Jiang Bilan, Qinglong Kutsal Bölgesinin yedi Aday Azizi, Zhou Xuan, Lu Tiangang, Qinglong Kutsal Bölgesinin Saray Ustası Jin, Chen Ying, Chen Fei ve özellikle geri kalanlar tamamen şaşkına dönmüştü!

Hiç kimse Qin Nan'ın bu kadar cesur olmasını beklemezdi!

"Qin Nan!"

Zirve Lideri Yang'dan başkası olmayan Feiyang Şehri'nin gökyüzünde şiddetli bir kükreme meydana geldi!

“Sen Cennet yolunu değil, Cehennem yolunu seçmeyi seçtin[1]. İşlediğin günahlardan dolayı sana yüzlerce yıl işkence edeceğim!” Zirve Lideri Yang'ın öfkesi önündeki alanın kuvvetli bir şekilde titreşmesine neden oldu. Hemen gökyüzünü kaplayan devasa elini uzattı ve onu canlı yakalamak için Qin Nan'ın vücuduna doğru aşağı doğru fırlattı.

O anda çileden çıktı. Oğlunun Qin Nan tarafından öldürüldüğü andan daha da öfkeliydi!

Şehir kapılarının yıkılması ne kadar önemliydi?

Sayısız uzman ve otoritenin bulunduğu büyük bir Kutsal Alan, sadece bir Dövüş İmparatoru Alemi Qin Nan'ın şehir kapısını yok etmesini engelleyemezdi. Bu konu bile tek başına tüm aşağı bölgedeki yetiştiricilerin uzun süre onlarla alay etmesine ve dolayısıyla büyük bir aşağılanmaya yol açacaktır!

Vızıltı!

O anda eşsiz keskin bir Kılıç Niyeti çok uzak bir mesafeden gökyüzünde uçtu ve Zirve Lideri Yang'ın saldırısını paramparça etti.

"Oradaki kim?"

Zirve Lideri Yang öfkelendi.

Zirve Liderleri ve iki Şehir Lordu şaşkınlık içinde kaldı.

Kim Qin Nan'ı takip edip Feiyang Kutsal Alanına meydan okumaya cesaret edebilirdi!

Vızıldamak!

Büyüleyici bir giriş veya aura olmadan, zifiri kara bir kılıç yukarıdan indi ve Feiyang Şehri içindeki zemine nüfuz etti.

O anda Zirve Lideri Yang, Katliam Şehri ve Kumar Şehri Şehir Lordları, Ticaret İttifakının Lideri, Zirve Liderleri ve diğer Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanları, zihinlerinde mühürlenmiş anıların bir dalga gibi patladığını hissedebiliyorlardı. gelgit, kalplerinin soğukla dolmasına neden oluyor!

Bu kara kılıç aşağı ilçe efsanesinin simgesiydi!

Bu kara kılıç geçmişte sayısız ünlü yetiştiricinin kafasının kesilmesinden sorumluydu, bu da onların kan lekeleriyle kaplanmasına neden oldu, dolayısıyla varlığı tek başına terör getirmek için yeterliydi!

"Tang... Tang Qingshan, nasıl hala hayattasın!"

Zirve Lideri Yang'ın gözleri çığlık atarken muazzam bir korkuyla doldu.

Birkaç yüz yıl önce, hala bir Dövüş Hakimi iken, Tang Qingshan tarafından fena halde mağlup edilmişti. Eğer kozu olmasaydı onun da ruhu kara kılıç tarafından hasat edilecekti!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin