C593 - Kara Kaplumbağa'nın Dirilişi

168 27 9
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Korkunç öfke alevleri tüm alanı sardı.

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa ölümün eşiğinde olsa da öfkesiyle Gökleri ve Yeri kolayca ezebilirdi.

Lin Fengxiao bile onun öfkesi karşısında şaşkına dönmüştü.

Ancak Qin Nan sanki hiç etkilenmemiş gibi sakinliğini korudu.

"Hı?"

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'nın gözleri şaşkınlıkla titreşti. Bu küçük çocuk, yaydığı baskıya rağmen çok sakindi.

Peki bu bir fark yarattı mı?

Sadece zirvedeki bir Dövüş Hakimiyeti onu diriltebileceğini düşündü. Ne kadar mutlak bir şaka!

“Kıdemli, eğer seni gerçekten diriltmeyi başarsaydım ne yapardın?” Qin Nan aniden söyledi.

"Beni diriltmek mi?" Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa gülünç bir şekilde güldü. Bu aptal hâlâ pes etmiyordu. Daha sonra cevap verdi: "Eğer bunu yaparsan, ben senin bineğin olurum!"

"Gerçekten mi?"

Qin Nan'ın gözleri parladı. Kalbi hızla atıyordu.

Bu Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'ydı. Bir kez dirilip gücünü geri kazandığında ne kadar güçlü olacaktı. Hiç kimse bineği gibi güçlü bir canavara sahip olmaktan çekinmez.

Bu arada Zhou Bihua bu sözleri duyduktan sonra tuhaf bir ifade takındı.

"Neden hala buradasın!"

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa zamanını boşa harcamaya hiç niyeti olmadığını gösterdi. Korkunç bir aura yavaşça mekanı doldurdu. Eğer bu ikisi gitmeye istekli değilse, onları sonsuza kadar orada tutmanın bir sakıncası olmazdı.

"Gitmeden önce sana bir şey göstereceğim." Qin Nan avucunu çevirdi ve bir Kaos Qi akışı sağladı.

"Embesil!"

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa öfkelendi ve ağzını açtı. Muazzam bir saldırı gerçekleştirmek üzereydi.

Ancak Qin Nan'ın avucunda yüzen Qi akışını gördüğünde zihni sanki yıldırım çarpmış gibi boşaldı. Gözleri tamamen şaşkınlıkla doluydu.

Bu... Birincil Güç değil miydi?

Benimle dalga mı geçiyorsun!

Neden sadece bir Dövüş Hakimiyetinin zirvesi Birincil Kuvvete sahip olsun ki!

"Usta!"

Lin Fengxiao'nun kalbi Krallık Koruyucusu Kara Kaplumbağa'nın olduğu yerde sersemlediğini görünce tekledi.

"Nereden...nereden buldun bunu?" Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa düşüncelerini topladı ama gözlerindeki şaşkınlık bozulmadan kaldı.

"Şimdi seni kurtarabileceğime inanıyor musun?" Qin Nan gülümseyerek şöyle dedi: "Kıdemli, elbette sözünü tutacaksın."

Sözümü tut?

Onun bineği olmak mı?

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa bir anlığına kelimelere boğuldu, sonra hemen soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Evlat, Birincil Güç akışını nereden elde ettiğin hakkında hiçbir fikrim yok, ama beni bununla diriltmenin hiçbir yolu yok! Bu sefer bana bir Birincil Güç akışı getirdiğin için seni öldürmeyeceğim…”

Ancak bitmeden Qin Nan bir kez daha avucunu çevirdi.

Avucundan Kaos Qi akıntıları çıkmaya başladı ve göz açıp kapayıncaya kadar üç bin Kaos Qi akıntısı serbest bırakıldı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin