EŞSİZ SAVAŞ RUHU
C594 - Ölen İmparatorun Heykeli(Bölüm Şarkısı Harutya feat Renbo Natsu Sarkiyi( Medya ekledim Ekledim Canlarım)
Gözüm Yaşlı baya 3 Serinin Sonuna Geldik Ve 4 seri için Hazırlıklara başladım bile Canlarım özel bir Parça koydum Onunla Dinleyin Bölüm basladigina Açın ve Bölüm Sonuna kadar dinleyin Canlarım iyi okumalar
"HAHAHA! Birkaç yüz yıl oldu!" Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa kahkahayı patlattı, "Sonunda yeniden canlandım! Nihayet hayata geri döndüm!"
Lin Fengxiao, figürü şiddetle titreyen boş bir ifadeyle baktı. Kelimelerle anlatamayacağı heyecandan bedeni titriyordu.
Kara Kaplumbağa yeniden dirildi. Kara Kaplumbağa Müfrezesinin ayağa kalktığı gün sonunda geldi!
"Usta..." Lin Fengxiao yavaşça şokunu atlattı ve boğuk bir sesle konuştu.
"Hala ne bekliyorsun? Acele edin ve dostumuz Duan Qing'e Ana Taşları getirin!" Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa, Lin Fengxiao'ya baktı.
Lin Fengxiao omurgasından aşağı doğru akan bir ürperti hissedebiliyordu. Hızla koşarak odadan çıktı.
Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa hemen başını çevirdi ve gözleri bilgelikle titredi, "Senin Zhou Bihua olduğunu hatırlıyorum, değil mi? Bana son zamanlarda olan her şeyi anlat. Sizlerin beni diriltmek ve o yaşlı hıyarın beni kontrol etmek istemesi için burada olmanızın bir nedeni olması gerektiğini söyleyebilirim!
Zhou Bihua başını hafifçe kaldırdı. Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'dan beklendiği gibi, her zamanki gibi keskin. Dragon Abyss Mistik Alanında olup biten her şeyi hemen açıkladı.
"Ne? Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonunun saldırısından sağ çıkmayı başardın mı?" Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa, Qin Nan'a büyük bir şaşkınlıkla baktı. Bu çocuğun sadece Birincil Güç bolluğu yoktu, gücü de bu kadar olağanüstü müydü?
Qin Nan başını salladı ama kendisiyle gurur duyuyormuş gibi görünmüyordu. O yalnızca İlahi Savaş Tanrısının sol koluyla Skyhowl Beyaz Kaplanının saldırısından sağ çıkmayı başarmıştı. Ayrıca Ejderha Uçurumu Ağacı saldırıyı önceden zayıflatmıştı.
Eğer Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonu ona gerçekten en güçlü hamlesiyle saldırmışsa, hayatta kalıp kalamayacağını söylemek zordu.
Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa çok geçmeden düşüncelerini toparladı. Gözleri öldürücü bir bakışla titredi: "Di Fengyun, Vermilion Kuş Takımına ihanet ettikten sonra Beyaz Kaplan Takımına katıldı. Skyhowl Beyaz Kaplan kesinlikle perde arkasında bir şeyler planlıyor! Aramızdaki en kurnaz olan o ve bana göre Merhum İmparatorun Heykeli'nin içindeki şeyi hedef alıyor olması kuvvetle muhtemel! Bahsettiğiniz gibi Dragon Abyss Mistik Alanına saldırmaya cesaret ettiyse hazırlıklarını tamamlamışlar demektir! Cennet Bayramında mutlaka saldıracaklar!"
"Kabul ediyorum!" Zhou Bihua sert bir bakışla başını salladı.
"Ölen İmparatorun Heykeli'nin ne olduğunu sorabilir miyim? Peki Skyhowl Beyaz Kaplan ve mürettebatı Cennete İbadet Ziyafeti sırasında neden saldırsın ki?" Qin Nan tamamen kaybolmuştu. Durum hakkında hiçbir fikri yoktu.
"Ölen İmparatorun Heykeli, krallığın ilk imparatorunun ölmeden önce kendi etinden yaptığı heykel ve şu anda sarayın derinliklerinde duruyor!"
Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa derin bir ses tonuyla şöyle açıkladı: "İmparator heykelin içinde gizemli bir hazine bırakmıştı ve bunun ona sahip olan kişiye sağlayacağı yararların hayal bile edilemeyeceği söyleniyor! Skyhowl Beyaz Kaplan hazinenin sahibi olmayı arzuluyor ve son birkaç yüz yıldır haylaz hedeflerine ulaşmak için bunu yapmaya çalışıyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...