EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
“Kutsal Savaş Aleminin bastırılması! Buna hiç şüphe yok mu?”
"Ne? Bir Savaş Kutsal Alemi uzmanının burada olduğunu mu söylüyorsun?”
“Hadi gidip bir bakalım!”
Beyaz Kaplan Şehrindeki birçok yetiştirici şaşırmıştı.
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ta sadece birkaç Dövüş Kutsal Alemi uzmanı vardı, dolayısıyla bu uzmanlarla tanışma şansına sahip olmaları inanılmaz derecede nadirdi. Ancak Duan Qing ile Beyaz Kaplan Müfrezesi halkı arasındaki çekişme, Kutsal Savaş Alemi uzmanının dikkatini çekmişti.
PAT!
Vizon palto giyen bir adam, sırtını saran alevlerle boşluktan dışarı çıktığında, alanın beş li'lik alanı parçalara ayrıldı, bu da sanki figürü tüm Cenneti ve Yeri destekliyormuş gibi korkunç bir auraya neden oldu.
"Bu--"
He Long ve Xu Ao'nun figürleri başlarını kaldırırken ürperdi. Gelen kişiyi görünce gözleri büyüdü.
Onlara ek olarak Birinci Prens, Dokuzuncu Prens ve diğer gelişimcilerin kalpleri bir patlamayla doldu.
Adam, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın en iyi üç uzmanından biri olan Zhou Bihua'dan başkası değildi!
"Böyle önemsiz bir mesele için neden gelme zahmetine girsin ki?"
He Long ve Xu Ao bir başkasıyla bakıştılar. Birbirlerinin gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyorlardı.
Onlar sadece Duan Qing'i üç gün boyunca gözaltında tutmaya çalışıyorlardı. Onu öldürmeye çalışmıyorlardı. Zhou Bihua neden kendini olaya dahil etsin?
Bu hiç mantıklı değildi!
"Müfreze lideri!"
Yaşlı Wang, Zhou Bihua'yı gördükten sonra neşelendi ve öfkeli bir ses tonuyla konuştu: "Yasal Uygulama Timi ve Xu Ao'dan insanlar gerçeği manipüle ediyorlardı ve Duan Qing'i acımasızca alıkoymaya çalışıyorlardı——"
Bitiremeden Zhou Bihua'nın figürü yüzünde hiçbir ifade olmadan Qin Nan'ın yanına indi.
PAT!
Sokağın savunma formasyonları, sanki dev bir antik dağ sanki üzerine yıkılmış gibi aktif hale geldi ve bu da şok edici patlamalara ve parlak parıltılara neden oldu.
Korkunç bir rüzgâr, devasa bir ejderhanın kükremesi gibi ortalığı kasıp kavurdu.
Mekanı çevreleyen kalabalığın arasında, biraz daha zayıf yetişimlere sahip olanların bazıları rüzgar tarafından geriye doğru savruldu.
Yudum.
Hatta bazıları ağız dolusu tükürüğü bile yuttu; bu, ortam sessizliğe gömüldüğü için şaşırtıcı derecede gürültülüydü.
Herkes tamamen şaşkına dönmüştü.
Bu senin için Zhou Bihua'ydı; her hareketine muazzam bir aura eşlik ediyordu!
"Eee... Takım Lideri Zhou, neden buradasın?" He Long, ilk şaşkınlığının ardından düşüncelerini toparladı. Yüzüne zorla bir gülümseme yerleştirdi ve şöyle dedi: "Müfreze Lideri Zhou, bizi suçlayamazsın. Biz sadece görevimizi yapıyoruz."
“Lider Haklı…”
Xu Ao'nun yüzündeki sırıtış, ağzından kaçırırken kaybolmuştu.
Zhou Bihua'nın aniden gelmesini hiç beklemiyorlardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...