EŞSİZ SAVAŞ RUHU
İmparatorun Dinleyici Salonunun tamamı ölüm sessizliğine gömülmüştü.
Sanki Di Fengyun, Skyhowl Beyaz Kaplanının Dragon Abyss Mistik Alanında kişisel olarak ortaya çıktığı gerçeğinin öneminin farkında değildi ve onun yerine kahkaha attı, "Millet, yanılmıyorsunuz, bu Usta Skyhowl Beyaz kaplan! Tam olarak değil, bu sadece onun klonu! Yao Ji'nin bir Kaplan Dövüş Ruhu vardı, bu yüzden Dövüş Ruhu rezonansını kullanarak bir sunak kurabilir ve Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonunu oraya çağırabilirdi!"
Bu sözler bakanlardan oluşan kalabalığın düşüncelerini toplamasına olanak sağladı, ancak gözlerindeki şaşkınlık hiçbir şekilde dağılacak gibi görünmüyordu.
Sadece bir klon olsa bile fazlasıyla yeterliydi!
En önemlisi, bu sadece kraliyet ailesi arasındaki bir düelloydu. Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonunu çağırmak için bu kadar muazzam bir yöntem kullanmak gerekli miydi?
Sırf İkinci Prens'in veliaht prens unvanını almasına yardım etmek için mi?
Bu delilikti!
Di Fengyun'un gözleri soğukça titredi.
Böyle bir komplo kurmasının tek nedeni İkinci Prens'in veliaht prens olmasına yardım etmek değildi. En önemlisi, Zhou Bihua'nın halefinden kurtulmak için Duan Qing'i öldürmeyi planlıyordu!
...Bu arada Dragon Abyss Mistik Alanında, Kalbi Kırık Kayalık'ta...
Devasa beyaz bir kaplan havadaki yarıktan dışarı çıktı. Kanlı gözleri, vahşi bir auranın eşlik ettiği su tankları büyüklüğündeydi. Kürkü kar kadar beyazdı ve alnında iç içe geçerek "王[1]" karakterini oluşturan altın rünler görülebiliyordu.
Tek başına görünüşü inanılmaz derecede otoriterdi.
“Bu Skyhowl Beyaz Kaplanı! Bekle, bu onun klonu!”
Jiang Bilan, bunun olmasını beklemediğinin bir işareti olarak şaşkın bir bakış attı.
Qin Nan ve diğerleri şaşırmıştı.
Skyhowl Beyaz Kaplan!
Efsanelerde var olan bir varlık. Yao Ji neden klonunu buraya çağırabildi?
Klonunun yetiştirilmesi Yarı Savaş Kutsal Alemi ile aynı düzeydeydi. Aslına bakılırsa gücü Yarı Savaş Kutsal Aleminden bile daha güçlüydü!
İkinci Prens'in veliaht prens unvanını almasına yardımcı olmak için klonunu buraya bilerek mi gönderiyordu?
"Usta Skyhowl Beyaz Kaplan, klonunuzu neden buraya gönderdiniz?"
Dragon Abyss Ağacı kısa sürede şoku atlattı. Dragon Abyss Mystical Ground'un koruyucusu olarak o da müthiş bir statüye sahipti, dolayısıyla Skyhowl Beyaz Kaplan'ın varlığına aşinaydı.
Bununla birlikte Dragon Abyss Mistik Alanının konumu oldukça gizlenmişti. Skyhowl Beyaz Kaplan gibi bir uzman bile onu keşfedemezdi, dolayısıyla Dragon Abyss Ağacı'nın Skyhowl Beyaz Kaplan, Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu vb. ile hiçbir etkileşimi olmamıştı. Yalnızca Gökyüzünün emirlerine uyuyordu. Yakıcı İmparator!
Soruyu sorduktan kısa bir süre sonra, Ejderha Uçurum Ağacı bir şeyin farkına vardı ve bağırdı: "Usta Skyhowl Beyaz Kaplan, statünüz son derece saygı görüyor ve yetişiminiz olağanüstü, ancak bu, kuralları çiğneyebileceğiniz anlamına gelmez! Dragon Abyss Mistik Alanının duruşması kraliyet ailesi arasındaki bir rekabet, müdahale etmenize izin verilmiyor!"
"Böylece?"
Skyhowl Beyaz Kaplan ağzını havada açarak buzlu dişlerini ortaya çıkardı.
Kayalığı çevreleyen gölde yaşayan hayvanlar, baskıyı hissettikten sonra dehşet çığlıkları attılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...