C568 - İmparatorluk Yok Edicisine İlişkin Harita

150 21 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Ortam tamamen sessizliğe gömüldü. Kalabalık suskun kaldı.

Mistik Zemin Salonunda tuhaf bir sahne yaşanıyordu.

Bir pusu kurmayı planlayan daha önce zalim ve utanmaz Yao Ji, doğrudan yere çarparak onu ağır yaraladı.

Bu arada Pang Qiu, takım arkadaşını hayal kırıklığına uğrattıktan sonra hiçbir suçluluk belirtisi göstermedi. Sanki kadim bir zehirden zehirlenmiş gibi abartılı bir şekilde yerde hızla yuvarlanırken solgun bir ifadeyle midesini sımsıkı tutuyordu.

O anda Dokuzuncu Prens ve diğer birkaç prens içgüdüsel olarak Long Tian'a baktı.

Kara Kaplumbağa Müfrezesinin doksan dokuzuncu grup müritlerinin Müfreze Lideri ayrıca daha önce Duan Qing'e karşı bir Şarap Yarışması düzenlerken zehirlendiğini açıklamıştı.

Şu anda Pang Qiu da zehirlenmişti!

"Öksürük öksürük."

Longhu öksürdü. Bu Pang Qiu'nun Sima Kong olduğunu zaten öğrendiğini söylemeye gerek yok. İçinden küfür etmekten kendini alamadı. Bu aptal herif, neden tüm olasılıklara rağmen zehirlenmiş gibi davransın ki?

Qin Nan bile dudaklarını bükmekten kendini alamadı.

Bu iki pislik oyunculuk becerileri açısından birbirine benziyordu.

"Güzel!" Üçüncü Prens kahkaha atarak ve alkışlayarak sessizliği bozdu, “HAHA, İkinci Kardeş, bu Yao Ji kesinlikle olağanüstü. Duan Qing'den aldığı darbeye rağmen hâlâ ölmedi. Onun gücünden son derece etkilendim!”

"Aslında Yao Ji'nin gelişimi olağanüstü sayılabilir."

"Korkarım Duan Qing'den darbe alan başka biri ölürdü?"

"Beyaz Kaplan Müfrezesinin doksan dokuzuncu grup müritlerinin Takım Liderinden beklendiği gibi!"

Çevredeki prensler ve prensesler düşüncelerini topladılar. Birkaç kişi dışında, Birinci Prens ve Dokuzuncu Prens dahil, İkinci Prens'ten hoşlanmayan pek çok kişi görünüşte samimi bir şekilde iltifatlarda bulundu.

İkinci Prens, daha önce kendinden emin olan ifadesinin sanki az önce biraz pislik yemiş gibi çarpık bir hal almasıyla şaşkınlıktan kurtuldu.

Bu adamlar ona iltifat mı ediyorlardı? Aslında onunla dalga geçiyorlardı!

Ancak bunları nasıl çürüteceğine dair hiçbir fikri yoktu!

Kazanan hepsini alır. Evet, artık kaybeden oydu.

"İkinci Prens, öyle görünüyor ki Kültivatör Pang Qiu bir tür eşsiz zehire yakalanmış. Çok dikkatsiz olursa büyük ihtimalle ölecektir. Şans eseri, ona yardımcı olabilecek bir panzehirim var…” Qin Nan parmağını salladı ve Sima Kong'un ağzına yıldırım hızıyla bir Birincil Taş fırlattı.

Kurtarmaya gelme zamanı gelmişti. Sima Kong'un kalabalığın önünde yerde yuvarlanmaya devam etmesine izin vermek uygun değildi.

PAT!

Sima Kong kesinlikle oyunculuk sanatında ustalaşmıştı. Yüzü sürekli olarak siyah ve yeşile dönerken vücudundan bir aura patladı, ardından acı dolu ifade kaybolurken kızardı.

"Teşekkürler! Hayatımı kurtardığın için Kültivatör Duan Qing'e teşekkür ederim!”

Sima Kong minnettar bir bakışla hemen yumruklarını Qin Nan'a doğru birleştirdi.

"Bahsetmeye değer bir şey değil."

Qin Nan sakin bir şekilde elini salladı.

Kalabalık bir kez daha suskun kaldı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin