C468 - Ruhu Cezalandıran Gök Gürültüsü

153 22 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Mengpo Nehri, Ölüm Okyanusunun tamamında en ölü ruhların toplandığı yerdi.

Ölümün Hizmetkarı, Qin Nan'ı nehre gönderirse hayatta kalmasının hiçbir yolu olmadığını açıkça biliyordu.

"HAHAHA, Qin Nan, bu beni öldürmeye çalıştığın için!"

Xiao Zhonghuang, heyecanla gülmeye başlamadan önce bir süre irkildi. Bunu takiben Yeraltı Dünyası Köprüsü'nü geçmeye devam etti.

"Hadi gidelim!"

Zirve Lideri Yang ve ekibi neşeliydi. Hepsi kavgaya devam etme niyeti olmadan orayı terk etti.

Qin Nan ölmüştü!

Başka neyden endişeleneceklerdi?

Geriye kalan Prenses Miao Miao ve diğerleri planlarına hiçbir şekilde tehdit oluşturmayacaklardı!

"Qin Nan!"

Prenses Miao Miao'nun gözbebekleri iğne şeklini aldı. Onun figürü anında Qin Nan'ın düştüğü nehrin noktasına doğru sıçradı.

"Geri gelmek!" Ancak Longhu Baskın Canavarı dev eliyle onun figürünü yakaladı ve kükredi: "Aklını mı kaçırdın? Nehre atlarsan sen de ölürsün!"

"Bırak beni!"

Prenses Miao Miao'nun gözleri şiddetli alevlerle kaplandı.

Ölü ya da diri onun için pek önemli değildi; ama her iki durumda da Qin Nan'ın sayısız ölü ruh tarafından tüketilmesini kendi gözleriyle izleyemezdi.

"Sessizlik!" Gong Yang aniden sertçe konuştu: "Hemen sakin olun. Qin Nan'a inanmalısın, o öylece ölmez! Mengpo Nehri bile onun hayatını elinden alamaz!"

Sözler hiçbir şüpheye yer bırakmayacak şekilde sert bir tonda söylendi!

Prenses Miao Miao şaşırmıştı. Daha sonra Longhu Sıradağları'nda gördüğü tanrısal nesneyi hatırladı ve bu onun sakinleşmesine olanak sağladı.

Sağ!

Qin Nan ölmeyecekti!

Zirve Liderleri ve Ölümün Hizmetkarı Xiao Zhonghuang'a gelince, sözleri duyduktan sonra yüzlerinde bir sırıtış belirdi. Ciddi misin? Mengpo Nehri'ne düştükten sonra gerçekten hala hayatta olduğunu mu düşünüyorsun?

Qin Nan bir Tanrı değildi!

"Ölümün Hizmetkarı!"

Longhu Baskın Canavarı Prenses Miao Miao ve diğerleri Ölümün Hizmetkarına aşırı bir öfkeyle baktılar.

Gücünü kötüye kullanarak onlardan faydalanmak yeterince kabul edilemezdi!

Ama Qin Nan'a saldırmaya cesaret etti!

"Sırf Ölümün Hizmetkarı olduğun için istediğini yapabileceğini sanma!" Alnında yeşil damarlar beliren Sima Kong çileden çıkmıştı, "Göklerin Dokuz Tanrısı, Ölüm Okyanusunun Ruhu, neden kendini göstermiyorsun?"

Sima Kong elini salladı ve içinde üç tılsımın ortaya çıkmasına neden oldu; bunlar gökyüzüne ateşlenmeden hemen önce ateşe verildi.

"Nesin sen..." Ölümün Hizmetkarı şaşkın bir bakış attı.

Hala hayattayken yukarı bölgenin yarı Savaş Kutsal Alemi yetişimcisiydi ve bu nedenle sayısız şaşırtıcı yeteneğe tanık olmuştu. Bazı insanların Cennete özel tılsımlar sunarak iblisleri ve tanrıları çağırabildiğini biliyordu!

Bu adam onları Ölüm Okyanusu'na teklif ediyor olabilir mi?

Şaşkınlığının ortasında Ölüm Okyanusu'nun gökyüzünde şok edici bir değişim yaşandı!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin