EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Ölüm Okyanusu'nun dışında, iki Kutsal Alanın toplandığı yer...
Kutsal Lider Feiyang'ın elindeki Ölüm Canavarı, bir patlamanın ardından siyah bir duman bulutuna dönüştü ve kalabalığın ona şüpheli bakışlarla bakmasına neden oldu. Kutsal Lider Feiyang, İmparatorluk İmha Edicisine ve mürettebatına baktı ve sakin bir ses tonuyla şunları söyledi: "Ölüm Canavarım yalnızca ilk denemede durumu gözlemleyebildi, dolayısıyla ikinci denemede neler olduğunu göremeyeceğiz. . Öyle söyleniyor ki, ikinci duruşmada herkesin şiddet kullanmasına izin veriliyor…”
Kalabalık ikinci duruşmanın durumunu izleyemese de son birkaç söz onların enerjik olmasına neden oldu.
Şiddete izin verildi!
Xiao Zhonghuang'ın grubu on sekiz Zirve Lideri ve on zirve Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanından oluşurken, Qin Nan'ın grubu yalnızca beş kişiden oluşuyordu. Eğer iki grup birbirine karşı savaşacak olsaydı, Qin Nan kendisini kesinlikle dezavantajlı bir konumda bulacaktı!
Tang Qingshan'ın ve diğerlerinin gözleri parladı.
"İkinci denemedeki ödül, kişinin Dövüş Becerisi Yeteneğini yükseltme kapasitesine sahip bir damla Dao Sıvısıdır." Ata Wen Dao 'tesadüfen' kalabalığa açıkladı.
Bu sözler büyük bir patlama yarattı.
Song Yu, Lu Jian ve Miao Yuxin, bu Ata Wen Dao'nun gerçekten kurnaz bir tilki olduğunu kabul etmeden duramadılar.
İlk denemede Bodhi'nin Kalbinin ve ikinci denemede Dao Sıvısının yardımıyla, Xiao Zhonghuang'ın Reaper Platformuna vardığında Dövüş Becerisi Yeteneği ne kadar olağanüstü olurdu?
Onların bile ona karşı hiç şansları yoktu.
“Kutsal Lider Qinglong, ne diyorsun? Qin Nan, Reaper'ın Platformuna ulaşabilecek mi?" Ata Wen Dao aniden gözlerinde küçümseyen bir bakışla sordu.
Kutsal Lider Qinglong hiçbir şey söylemeden ona sakin bir bakış attı.
Kalabalık, iç çekmeden edemedi.
Qin Nan kesinlikle Yeraltı Dünyası Köprüsü'nde hedef alınacaktı!
Dahası, Qin Nan, on sekiz Zirve Lideri ve on Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanından oluşan kadroda hayatta kalmayı başarsa bile, Reaper's Platform'da Xiao Zhonghuang'a kesinlikle rakip olacaktı!
Düellonun sonucu artık şüpheli değildi.
……
……
...Ölüm Okyanusu, ikinci deneme: Yeraltı Köprüsü.
"Embesil, hemen öl!"
On sekiz Zirve Lideri arasında üçü öfkeli kükremeler çıkardıktan sonra figürleri aynı anda genişledi ve güçlü bir güç yaydı.
Bu üç Zirve Lideri Vücut Teknikleri yolunda uzmandı. Kan Büyüsü tarafından bastırıldıktan sonra bile, etleri son derece korkutucu olmaya devam etti, sanki üç büyük dağ Qin Nan'ın mürettebatına doğru eziliyormuş gibi hissettiriyordu.
"KÜKREME!"
Longhu Dominator Canavarı, hiç tereddüt etmeden Zirve Liderlerine çarpmadan önce, devasa figürü kendisini içine alan altın bir parıltı yayarak bir kükreme çıkardı.
PAT!
Yeraltı Dünyası Köprüsü'nde büyük bir güç ortaya çıktı ve bunun sonucunda çevreye yayılan bir şok dalgası oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...