EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Ne kadar güçlü bir buz kuvveti!"
Qin Nan'ın gözleri parladı.
Xue Wuji'nin uyguladığı buz gibi güç, Xue Wuheng'in gücünü tamamen aşarak Göklerin ve Dünyanın enerjisini belli belirsiz içeriyordu.
"Gürleyen Alev Darbesi!"
Qin Nan'ın gözleri, ağzı açık bir canavar gibi buzlu fırtınayı tamamen yutan gök gürültülü alevleri anında çağıran Alevli Güneş Altın Zırh Vücut Tekniğini uygularken savaş niyetiyle titredi.
Gürleyen alevlerin gücü hafife alınamazdı.
"Hmm?"
Xue Wuji'nin gözleri şaşkınlıkla titredi.
Gelişimi yalnızca Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesinde olan Qin Nan'ın böyle bir güce sahip olabileceğini hiç düşünmemişti. Ancak, Qin Nan'ın gerçek gücünün büyük olasılıkla altıncı katman Dövüş Ataları Alemi civarında olduğunu hemen keşfetti.
"Hala bir karınca!"
Avucunu kaldırırken Xue Wuji'nin gözleri bir kez daha soğudu. Avucunun ortasından yavaşça bir buzul çıktı.
O anda, sanki korkunç bir buz fırtınası inmek üzereymiş gibi, çevredeki sıcaklık hızla düştü.
Ying Xunlong ve diğer yetiştiriciler hayretler içinde kaldı.
"Yıldırım Musibetinin Gözü!"
Qin Nan geri çekilme belirtisi göstermedi, sol gözü vahşi kırmızı şimşek kıvılcımları yaydı.
Ancak o anda bir patlama sesi duyuldu.
"Yapma!"
Vay canına!
Sekizinci zirvenin bekçileri olduğu ortaya çıkan ondan fazla figür gökten indi ve her biri Dövüş Ataları Aleminin zirvesinde yetişim yaptı.
Gardiyanlar arasında, orta yaşlı bir adam hızla önündeki durumu analiz etti ve kendini tutamayıp içini çekti. Hem Qin Nan hem de Xue Wuji zorlu geçmişlere sahipti, bu yüzden ikisini de gücendirmeyi göze alamazdı.
Ancak, ikisinin daha fazla savaşması halinde bunun istenmeyen etkilere yol açacağını açıkça biliyordu.
"Umarım siz ikiniz bana biraz yüz verir ve kavgayı hemen şimdi bırakırsınız. Beni duyuyor musun?" Orta yaşlı adam düşüncelerini sakinleştirip konuştu.
"Kim olduğunu sanıyorsun?" Xue Wuji merhametsizce tersledi, "Siktir git gözümün önünden. Aksi takdirde, seninle de ilgileneceğim!”
Orta yaşlı adamın ifadesi biraz şaşkına dönerken, geri kalan gardiyanların ifadesi nahoş bir hal aldı.
Bu sırada gökten gelen başka bir kükreme duyuldu, "Xue Wuji, neden bu kadar kızgınsın? Hepimizin gitmesine izin vereceğimize inanıyorum.”
"Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı mı?"
Xue Wuji'nin nefesi durdu.
Burada meydana gelen olayın büyük olasılıkla sekizinci zirve uzmanlarının dikkatini çekmiş olduğunu şimdi anlamıştı. Bu devam ederse, kendisine bir fayda sağlamayacaktı.
"Pekala, sanırım bu sefer ödün vereceğim."
Xue Wuji gururlu bir bakışla Qin Nan'a bakarken elindeki buzulu çimdikledi, "Bugün kendini şanslı say, geçici olarak gitmene izin vereceğim! Ama şunu aklından çıkarma, On Altı Dağ Büyük Müsabakasına katılmaya cesaret edersen, kesinlikle uzuvlarını kıracağım, böylece yüksek bir Dövüşçü Ruhunun rütbesinin bazen hiçbir anlam ifade etmediğini öğreneceksin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...