C539 - Vermilyon Kuşunun Kanı

154 24 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Takım arkadaşlarıma nasıl davranıyorsan ben de sana öyle davranacağım!"

Qin Nan, kılıcını Mu Chengye'nin Dantian'ına saplarken boş bir kahkaha attı.

Mu Chengye, Kadim Ruh Tüketen Böcekleri serbest bırakarak kuralları çiğnemişti. Dolayısıyla kurallara uymasına da gerek yoktu!

Kim olduğunun önemi yoktu; değer verdiği insanlara zarar verenler bunun bedelini ödemelidir!

"Beklemek!"

Yaşlı Wang şok oldu. Elleri Qin Nan'ın omzunu bir çift pençe gibi yakalayıp onu geriye doğru sürüklerken hızlı bir şekilde ileri bir adım atarak tepki gösterdi.

“Yaşlı Wang!” Qin Nan, Dövüş Majesteleri Alemindeki etiyle direnmeye çalışırken tersledi.

"Duan Qing, yarışmada kimsenin kimseyi sakatlamasına izin verilmiyor! Bu kuraldır. Onu kırdığınızda Vermilyon Kuş Takımı tarafından cezalandırılacaksınız! Yarışmayı kazandın, mantıklı ol!” Yaşlı Wang, Qin Nan'ın figürünü yakaladı ve bağırdı.

"Akılcı? Benden mantıklı olmamı mı istiyorsun?”

Qin Nan histerik bir şekilde gülmeye başladı: "Mu Chengye, Kadim Ruhu Yiyen Böcekler ile Savaşçı Ruhlarına zarar verdi. O zaman kuralları çiğnememiş miydi? Onun yerine neden onu cezalandırmadın? Onun kuralları çiğnemesine izin verildiğini mi ima ediyorsunuz, ama benim yok mu?"

Sözler gök gürültüsüne benziyordu.

Başlangıçta Qin Nan'ın tüm gücüyle rekabeti kolaylıkla bitirmeyi başarmıştı ancak kurallara uymak için en güçlü saldırısını kullanmadı.

Peki Mu Chengye ne yapmıştı?

Amacına ulaşmak için kuralları çiğnedi!

O anda orman ölüm sessizliğine gömüldü.

"Merak etme. Kuralları çiğnedi. Cezasını çekecek! Söz veriyorum."

Yaşlı Wang, Mu Chengye'ye soğuk bir şekilde baktı ve tersledi, "Mu Chengye'nin takımı, diğer takımın Dövüş Ruhlarına zarar vererek yarışmada kuralları çiğnedi, dolayısıyla takım diskalifiye edildi. Yarışmayı ilk takım kazandı! Bu nedenle siz sekizinizi Takım Lideri Zhou'ya teslim edeceğim. Seninle bizzat ilgilenecek!”

Bu sözler Mu Chengye ve ekibine ağır bir darbe indirdi ve onların gözlerinde boş bir ifade bıraktı.

Kaybetmişlerdi; bu tam bir yenilgiydi!

Elder Wang'ın ifadesi soğudu ve elini salladı ve Vermilion Kuş Takımına doğru yola çıkmadan önce figürlerin üzerine birkaç parıltı düşmesini sağladı.

“Onların Dövüş Ruhları ağır yaralandı. Vermilion Kuş Müfrezesi onları iyice iyileştirecek.”

Yaşlı Wang, Qin Nan'a baktı ve sakince konuştu.

Bunu duyunca Qin Nan'ın ifadesi nihayet sakinleşti.

Mu Chengye ve ekibi cezalandırılmasaydı, Xue Meng ve diğerlerini kurtaramazsa onların kolayca gitmesine izin vermezdi!

“Kaptan... Kazandık mı?”

Xue Meng ve arkadaşları onların yaralanmasını umursamıyordu. Gözleri inançsızlıkla doluydu.

Biz kazandık?

Yarışmayı gerçekten kazandık mı?

Başlangıçta Mu Chengye'nin takımının kendi takımının gücünden tamamen üstün olduğu düşünülüyordu, bu nedenle rekabet için pek umutları yoktu. Ancak sonunda takım kaptanları tüm rakip takımı tek başına bastırdı ve durumu tersine çevirdi!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin