C458 - Açık Komplo

164 28 8
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Kalabalık tamamen şoktaydı.

Yüz hamle mi?

Bu ne kadar aşağılayıcıydı!

Xiao Zhonghuang eşsiz bir dahiydi. Qin Nan, yüz hamleyle başlamasına izin verdikten sonra hâlâ kazanabileceğini mi düşündü?

O anda kalabalık Xiao Zhonghuang'a baktı. Onun bu meydan okumayı kabul edip etmeyeceğini merakla bekliyorlardı.

Xiao Zhonghuang'ın ifadesi sertleşti. Qin Nan'ın kalbindeki öfkenin durdurulamaz bir şekilde yükselmesine neden olan bu kadar küçümseyici sözler söylemesini beklemiyordu. Ancak konuşmak üzereyken Qin Nan'ın vücudundan yayılan korkunç aurayı hissedebiliyordu, bu ona Qin Nan'ın Kutsal Alanına girip art arda on sekiz Aziz Adayı katlettiği gerçeğini hatırlatıyordu. Bu düşünceyle sanki kalbindeki öfke alevlerinin üzerine bir kova soğuk su dökülmüş gibiydi.

Eğer Qin Nan böyle sözler söylemeye cesaret ettiyse bunu başaracak özgüvene sahip olmalı!

Bu bir ölüm-kalım düellosuydu. Eğer Qin Nan'ı yüz hamlede yenmeyi başaramazsa, bu onun sonunda Qin Nan tarafından öldürüleceği anlamına gelmiyor muydu?

"Ben..." Kalabalığın bakışları altında Xiao Zhonghuang, dişlerini sıkarak konuşurken yüzünün yandığını hissedebiliyordu, "Qin Nan, artık Ölüm Okyanusu'na erişilebildiğine göre, düellomuz Reaper Platformu yerine Reaper Platformunda gerçekleşecek. burada düello yapıyoruz! Reaper's Platform'a ulaştığımızda sana yeteneklerimiz arasındaki farkın ne kadar büyük olduğunu öğreteceğim!"

Öğrenci kalabalığı bir şekilde bu sözlerden tiksinmişti.

Bu Xiao Zhonghuang'ın meydan okumayı kabul etmekten korktuğu açıktı. Sözlerini haklı göstermeye çalışması ne kadar da utanmazca.

Reaper Platformuna ulaştıklarında sen, Xiao Zhonghuang, birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu'na sahiptin ve Qin Nan sadece onuncu sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na sahiptin. Qin Nan'ın kaybedeceği açık değil miydi?

Qin Nan kılıcını kınına koyarken soğuk bir ifade takındı: "Azrail Platformu ya da burası umurumda değil, yine de her iki durumda da kaybedeceksin!"

Bunu söyledikten sonra Xiao Zhonghuang'a bakma niyetinde değildi.

Qin Nan gerçekten Xiao Zhonghuang'ı öldürmek istese de burada Ata Wen Dao ona göz kulak olurken bunu yapmak oldukça imkansızdı. Bu nedenle, Reaper's Platform'un onu yenmesi ve tanrısal nesneyi ele geçirmesi için beklemesi gerekecekti.

"Kaybedeceğim mi?"

Xiao Zhonghuangb'ın gözleri soğuk bir şekilde titredi. Bu Qin Nan fazlasıyla kendisiyle doluydu.

Her ne kadar burada Qin Nan'la dövüşmeye cesaret edemese de, birinci sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu'nun yardımıyla, Dövüş Beceri Yeteneği şüphesiz Qin Nan'ınkinden daha büyük olurdu. Qin Nan gerçekten onuncu sınıf Xuan seviye Dövüş Ruhu ile bir şansı olduğunu mu düşünüyordu?

Ayrıca Ata Wen Dao'nun aklında ona yardımcı olacak bir şey zaten vardı!

Xiao Zhonghuang, Miao Yuxin ve diğer dahileri gördükten sonra aklına bir plan gelmeden önce bazı alaycı yorumlar yapmak üzereydi. Hemen onlarla konuştu, "Dâhi arkadaşlar, isteklerinizi asla reddetmem ama istediğiniz bitkiden yalnızca bir tane var. Buna ne dersin? Eğer herhangi biriniz Qin Nan'ı dizlerinin üzerine çökertebilirse, otu size vereceğim. Anlaşmak?"

Yetiştiriciler hemen bir şeyin farkına varmadan önce şaşırdılar.

Qin Nan'la başa çıkmak için üç grubu kullanan Xiao Zhonghuang ne kadar gaddar!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin