C474 - Ölümün Hizmetkarı Deliriyor

152 22 3
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Dokuz beyaz ışın!"

"Gasp, dokuzuncu sınıf bir Dövüş Becerisi Yeteneği!"

“Bu denemede mümkün olan en yüksek not on üçüncü sınıftır. Aşağı bölgenin tarihinde hiç kimse dokuzuncu sınıf Dövüş Becerisi Yeteneğine ulaşamadı!"

"Xiao Zhonghuang'ın sonu geldi!"

“……”

Düelloyu izleyen haydut gelişimciler en azından Dövüş Ataları Aleminde veya daha üstünde bir gelişime sahiptiler, dolayısıyla nispeten bilgiliydiler. Dokuzuncu beyaz ışının yayıldığını gördüklerinde tamamen hayrete düştüler.

Tang Qingshan ve ekibi hayranlık içinde kaldı.

Qin Nan'ın yokluğu nedeniyle bir şekilde mezheplerini temsil eden dehanın dokuz ışık ışınını tetiklemesini beklemiyorlardı!

Belki dokuz ışının sonucuyla Xiao Zhonghuang'ı geride bırakabilir ve durumu tersine çevirerek duruşmada birinci olabilir!

...Bu arada, Reaper Platformunda...

Kristal tabuttan yayılan renkli parıltı bir anda belli bir noktaya doğru ateşlenerek patlamaya neden oldu. İçinden eski bir hazine kutusunun çıktığı görülebiliyordu.

Hazine kutusunda çeşitli Kutsal Silahlar, kadim gizemli iksirler ve müthiş güce sahip Dövüş Sanatları vardı; toplamda on sekiz farklı hazine.

Ölümün Hizmetkarı'nın yüzü büyük bir şokla doldu. Ancak görevini yerine getirmek zorunda kaldı ve şu sözleri söylemeye zorladı: "Dokuz beyaz ışın, yığından iki hazine seçmene izin verildi!"

Reaper's Platform denemesi; Tetiklenen ışınların sayısı ne kadar fazla olursa, ödül de o kadar iyi olur.

Bununla birlikte, eğer bir kişi sekizden fazla ışın tetiklerse ve denemede birinci olursa, kişi Reaper's Platform tarafından yeniden ödüllendirilecekti.

Ata Wen Dao ve Doğu Kıtasındaki diğer üç grubun hedeflediği hazine ve bitki, duruşmanın galibine verilen hazineler arasındaydı!

"Bu ikisini seçeceğim."

Gong Yang parmağını oynatırken sakin bir ifadeye sahipti. Seçtiği iki hazine anında hazine kutusundan uçup vücuduna girdi.

İki parça hazineyi aldıktan sonra bile mutlu görünmüyordu ama kalbinden bir iç çekti.

"Dokuz ışık ışını yeterli değil, Xiao Zhonghuang'ın hala bir şansı var..."

Gong Yang başını salladı.

Sahip olduğu zaman onun için çok azdı. Dokuz Sembolik Kelimenin Ruhlarını yalnızca sekiz ay önce edinmişti ve harcadığı büyük çabaya rağmen, Dövüş Ruhunu yalnızca birinci sınıf Di derecesine yükseltebildi. Daha fazla zamanı olsaydı, Dövüş Ruhunun rütbesini daha da yükseltebilirdi.

Ancak girişiminde bulunduğu için yalnızca Xiao Zhonghuang'ın sırasını bekleyebilirdi.

"Senin sıran!"

Gong Yang sakin bir bakışla Xiao Zhonghuang'a baktı.

Xiao Zhonghuang'ın kalbi hızla çarparken gözleri gergin bir görünüm sergiledi.

Başlangıçta Ata Wen Dao ve Ölümün Hizmetkarı'nın bir araya gelmesiyle, dokuz beyaz ışın tetikleyebilmek için Bodhi'nin Kalbini ve Dao Sıvısını elde edebildi. Ancak mevcut duruma göre, eğer bu gerçekleşirse düello berabere biter.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin