C592 - Birkaç Yüz Yıl Oldu, İstediğin Bu muydu?

153 22 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Lin Fengxiao, Duan Qing'e baktı. Her ne kadar bir soru gibi gelse de aslında onunla dalga geçiyordu.

Dragon Abyss Mistik Bölgesinde büyük bir kaosa yol açan Duan Qing'in kim olduğunu bildiğini söylemeye gerek yok. Lin Fengxiao haberi ilk duyduğunda buna inanamadı ama araştırdıktan sonra sonunda Duan Qing'in yeteneklerine ikna oldu. Buna rağmen Duan Qing için büyük umutları yoktu.

En azından şimdilik, Beyaz Kaplan Müfrezesi hâlâ takımlar arasında en güçlüsüydü ve Duan Qing şu anda Di Fengyun ve Skyhowl Beyaz Kaplan tarafından en çok aranan takımdı. Zhou Bihua onu korusa bile hayatta kalamazdı.

"Bu doğru!" Zhou Bihua kaşlarını çattı, "Bana güvenmiyor musun?"

"Güven?"

Lin Fengxiao'nun gözleri büyük bir küçümseme gösterirken soğuk bir sırıtış sergiledi.

Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'yı diriltmek mi?

Sayısız yıllar boyunca pek çok yol ve iksir denemişlerdi ama hiçbir şey değişmemişti! Bırakın diriltmeyi, Krallık Koruyucusu Kara Kaplumbağa'nın yaşam gücünü bile dengeleyemediler.

Ve şimdi bana Duan Qing'in (sadece bir Dövüş Hakimiyetinin zirvesi) onu diriltebildiğini mi söylüyorsun?

Zhou Bihua kızgın değildi çünkü Kutsal Lider Qinglong'un gösterdiği inanılmaz güç olmasaydı Qin Nan'ın bunu kendi başına yapabileceğine inanmazdı. Hemen ciddi bir ses tonuyla şöyle dedi: "Lin Fengxiao, her ne kadar aramızda halletmemiz gereken bir şey olsa da, şu anda kesinlikle ciddiyim! Duan Qing aslında Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'yı diriltebilir! Onun bir denemesine izin versen iyi olur!

“Denemek ister misin? Zhou Bihua, benim aptal olduğumu mu düşünüyorsun? Sadece Takım Liderinin Büyük Çekirdek Salonuna girmesine izin verilir! Şüpheli bir şey planlaman umurumda değil ama Büyük Çekirdek Salonuna girmene izin vermemin hiçbir yolu yok!”

Lin Fengxiao boş bir kahkahayla ekledi: "Görüşürüz, hoşçakal!"

Onları kovalıyordu!

Zhou Bihua kaşlarını çattı.

Lin Fengxiao'nun bu kadar inatçı olmasını beklemiyordu.

İlahi Duyuları aracılığıyla iletişim kuruyor olsalar da, dolayısıyla kimse ne hakkında konuştuklarını bilmiyordu, Qin Nan, Lin Fengxiao'nun ona yönelttiği bakış sayesinde konuşmaları hakkında tahminde bulunabiliyordu. Görünüşe göre Lin Fengxiao, Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa'yı diriltebileceğine güvenmiyordu.

“Müfreze Lideri Lin, bir şey söylememin sakıncası var mı?” Qin Nan aniden konuştu.

"Devam etmek."

Lin Fengxiao soğuk bir şekilde söyledi.

Ani gelişlerinden dolayı Duan Qing hakkında pek iyi bir izlenime sahip değildi.

Longhu, Takım Yardımcısı Lideri Zhou ve diğerleri şaşkına dönmüştü. Şimdi ne var?

“Bu sert ve ani olabilir ama sana sormama izin ver.” Qin Nan sert bir bakışla şunu söylemeden önce tereddüt etti: "Birkaç yüzyıl üst üste sonuncu olduktan sonra gerçekten memnun musun?"

Bunu duyan Takım Yardımcısı Lideri Zhou, Longhu ve diğerleri şaşkına döndü.

Lin Fengxiao'nun yüzündeki sırıtış tamamen sertleşti.

Bu sözler göğsüne saplanan bir bıçak gibiydi.

Artık üç müfreze arasında en zayıfı olarak kabul edilen Kara Kaplumbağa Müfrezesinin düşüşünün herkes farkındaydı. Ancak Qin Nan'ın sözleri sanki son kumaş parçasının da alındığını ve kalabalığın önünde açığa çıktığını hissetti.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin