EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Dokuzuncu Şehrin kalabalığı gökyüzündeki manzarayı izledikten sonra şaşkına döndü.
Qin Nan tam olarak kimdi? Neden Vermilyon Kan Müfrezesi'nin müfettişi onu kişisel olarak gözaltına almak istiyordu?
Atalar düşüncelerinde hızlıydı. Vermilion Kuş Takımının insanları önceden geldikleri için onlara yalnızca bilgiyi verebildiler ve katkılarından dolayı minnettar olacaklarını umuyorlardı.
Sonuçta Vermilyon Kuş Takımına Qin Nan'ın nerede olduğunu söyleyenler onlardı.
"Hı?"
Dokuzuncu Şehirden yeni uçan Qin Nan, arkasında bir şeyin farkına vararak başını çevirdi. Gözleri hemen büyüdü.
“Dokuzuncu Prens mi? Ve iki zirve Dövüş Majesteleri? Kıyafetlerine bakılırsa Vermilyon Kuş Takımından geliyorlar…” Qin Nan'ın yüzü şaşkınlıkla doldu, sonra hızlı bir şekilde tepki verdi ve yüzünün inanılmaz derecede kararmasına neden oldu.
İki klanın atalarıyla işi yeni bitmişti ve şimdi Vermilion Kuş Takımının insanları gelmişti. Bu hiç de iyi görünmüyordu!
"Her iki durumda da Dokuzuncu Şehirdeki yetiştiricilerin hayatlarını tehlikeye atmayacağım!"
Qin Nan, huzursuz Kadim Ruh'a baktı ve dişlerini sıktı. Daha sonra Phoenix Ruh Tüketen Ateş ve Gökyüzü Gök Gürültüsü'nü uyguladı ve tüm hızıyla ileri atıldı.
Kendisiyle Vermilyon Kuş Takımı arasında bir savaş çıksa bile Dokuzuncu Şehir'den uzak durması gerekiyordu!
KÜKREME!
O anda Qin Nan'ın üzerindeki gökyüzü yarıktan bir figürün dışarı çıkmasıyla aniden çöktü.
Karşısındaki kişi orta yaşlı, keskin yüzlü bir adamdı. Yandan bakıldığında burnu inanılmaz derecede keskindi; dikenli saçlarının yanı sıra ona korkutucu bir görünüm kazandırıyordu.
Adam, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın tamamında nispeten ünlü olan Vermilion Kuş Müfrezesi'nin (Sun Yi) müfettişlerinden biriydi.
“Qin Nan, Dokuzuncu Şehre gelecek kadar cesaretli olduğunu beklemiyordum. Bastırılsın!”
Sun Yi'nin gözleri heyecanla titredi. O bile Dört Büyük Grubun vaat ettiği ödüllerle ilgileniyordu. Hemen elini uzattı ve Dövüş Majesteleri Aleminin gücünü serbest bırakarak Qin Nan'ın üzerinde bir li alanı kaplayan gökyüzünün aşağıya doğru ona doğru çarpmasına neden oldu.
"Ona hemen vurun!"
Qin Nan, figürü şaşırtıcı bir şekilde Sun Yi'ye doğru koşarken aniden bağırdı.
Sıkıntı, Qin Nan'ın figürüyle birlikte hareket etti ve anında Sun Yi'nin varlığını keşfetti. Şimşek ışınları vahşi bir şekilde Sun Yi'nin vücuduna doğru çarptı. Sun Yi bedeni titrerken içi boş bir kahkaha attı. Vücudu, vücuduna yaklaştıklarında yıldırım ışınlarını etkisiz hale getirebilen ve onu tamamen zarar görmeden bırakan bir ışık bariyeri tabakası yaydı.
"Bu yıldırım çarpmalarıyla beni mi incitmeye çalışıyorsun? Qin Nan, direnmeyi bırak!”
Sun Yi kahkaha attı.
"Saçmalık!"
Qin Nan gözeneklerinin patladığını hissedebiliyordu. Bu Sun Yi gerçekten de Dövüş Majesteleri Aleminde zirve uzmanıydı. Dövüş Majesteleri Aleminin onun bedenindeki gücü, atalarınınkinden farklı olarak inanılmaz derecede fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...