EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Kısa bir süre önce, Yetiştirme Jiang, Duan Qing'e otoriter bir tavırla bakıyordu.
Duan Qing, göz açıp kapayıncaya kadar tek bir hareketle figürünü bir ok gibi uçurmuştu.
Bükülme çok hızlı olmadı mı?
“Harika iş çıkardın, Duan Qing!”
Üçüncü Prens şokunu atlattı ve şaşkın bir ifadeye büründü.
Kesinlikle doğru kişiyi bulmuştu!
Duan Qing ona çok fazla sürpriz vermişti!
Kalabalık düşüncelerini topladı. Qin Nan'a olan bakışları artık kayıtsız değildi, saygıyla doluydu.
“Nefes nefese! Güçlü, bu Duan Qing çok güçlü…”
"Sıradan bir üçüncü düzey Dövüş Majestelerinin bu saldırıya karşı savunma yapabileceğinden emin değilim."
“Üçüncü Kardeş yükselecek.”
Şehzadeler Üçüncü Prens'e kıskançlıkla bakarken kendi aralarında tartışıyorlardı.
Adı meşhur olduğunda hepsi Duan Qing'i biliyordu ama Di Fengyun için endişelendikleri için ona yaklaşmamayı seçmişlerdi. Ancak Duan Qing'in performansına bakılırsa onun bir sonraki Di Fengyun olması oldukça mümkündü.
Eğer durum böyle olsaydı Üçüncü Prens bundan büyük fayda sağlayacaktı.
"En Büyük Kardeş," Üçüncü Prens, ilk şoku atlattıktan sonra dikkatini Birinci Prens'in figürüne çevirdi ve sakin bir ses tonuyla şöyle dedi: "Bir bahis üzerinde anlaştık, bu yüzden Beş Çiçekli Tanrısal'ı vermen gerekmez mi? Şimdi demlemek ister misin?
Düşüncelerini toparlarken Birinci Prens'in vücudu ürperdi. Gözleri isteksizlik ve öfkeyle doluydu.
Kültivatör Jiang'ın Duan Qing'e yenileceğini hiç beklememişti!
"Ben..." Birinci Prens ağzını açtı ve dişlerini sıktı, ardından başını sallayarak şöyle dedi: "İşte Beş Çiçekli Tanrısal Bira, artık senin."
Parmağını salladı ve Üçüncü Prens'in eline bir saklama çantası fırlattı.
"Geç oluyor. Kendimi affedeceğim!”
Baş Prens kalabalığın bakışlarının farkındaydı ve yüzünün yandığını hissedebiliyordu. Sakin davranmak için elinden geleni yaptı ve elini sallayarak çıkışa doğru ilerledi. Kaya yığınının önüne vardığında, yığının içine gömülen Ölüm İmparatoru'na aldırmadan oradan ayrılmadan önce adımlarını durdurdu ve homurdandı.
“Puf puf puf ——”
Ölüm İmparatoru yığının içinden sürünerek çıktı ve ağız dolusu tozu tükürdü. Salondan ayrılırken anında Birinci Prens'in sırtını gördü ve bu onun son derece sıkıntılı hissetmesine neden oldu.
"Duan Qing!"
Ölüm İmparatoru bir kükreme çıkardı ve yerden kalktı. Gözleri buz gibi bir bakışla doluydu.
Çok öfkeliydi! Son derece öfkeli!
Bu pislik sadece bir Şarap Yarışmasında böylesine güçlü bir yasak tekniği uygulamaya cesaret ederek onu yaşam gücünü tüketmeye zorladı! Buna rağmen yine de savaşı kaybetti! Hiç şüphe yok ki bu onun itibarına büyük bir zarar verecektir!
"Nedir? Kültivatör Jiang sonuçtan memnun değil ve hâlâ yarışmanın devam etmesini mi istiyor? Kültivatör Jiang'ın bu kadar rekabetçi olduğunu bilmek beni ne kadar şaşırttı. Bazı yasak teknikleri biliyorum ve normalde bunları başkalarına kolayca göstermem. Ancak Kültivatör Jiang'ın bu kadar tutkulu olmasından çok etkilendim. Bugün size hepsini göstermekten çok mutluyum.” Qin Nan dedi ve eliyle başka bir bardak aldı. Vücudundan vahşi bir aura yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...