EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Tebrikler!"
Bunu gören, Ölüm Okyanusunun üzerinde havada duran Jiang Bilan, gözleri heyecanla titrerken iltifatlarda bulundu.
Formasyon, Ata Wen Dao, Wen Dao Büyükleri, Kutsal Lider Feiyang, Zirve Lideri Yang ve Zirve Liderlerinin geri kalanının tam gücüyle yürütülmüştü. Ölçülemez yetişimine rağmen Kutsal Lider Qinglong'un bundan kurtulmasının hiçbir yolu yoktu.
Formasyonun içinde sıkışıp kaldıklarında, yetişimini yeniden sağlamak için yeterli zamanı olacaktı.
“Üç saate daha ihtiyacım olacak!”
Ata Wen Dao'nun bakışlarının farkında olan Jiang Bilan sakince söyledi.
Sadece üç saat içinde, Ölüm Okyanusunun enerjisiyle yetişiminin üç yüzde birini yenileyebilecekti, bu da onun Kutsal Lider Qinglong'u hemen arıtmak için Ölüm Alevlerini serbest bırakmasına olanak tanıyacaktı.
Bu düşünceye sahip olan Ölüm İmparatoru oldukça pişman oldu. Eğer bunun olacağını bilseydi, Ruh Tüketen Ateşi Yedi Büyük Hazinenin içine yerleştirmezdi çünkü böyle bir zamanda son derece yararlı olduğu kanıtlanabilirdi.
Ancak hazineler olmasaydı aşağı bölgenin dehalarını burada tuzağa düşüremezdi...
"Qin Nan..."
Jiang Bilan'ın gözleri soğuk bir şekilde titredi. Bazı nedenlerden dolayı Qin Nan'ın yüzündeki umutsuzluğa tanık olmak için sabırsızlanıyordu!
“Tebrikler, Tarikat Lideri!”
“Tebrikler, Tarikat Lideri. Plan başarılı oldu!”
“……”
Kutsal Lider Feiyang ve formasyonun üzerinde duran Zirve Liderleri Ata Wen Dao'yu sürekli olarak tebrik etti.
Ata Wen Dao'nun yüzü hafifçe kızararak elini salladı ve şöyle dedi: "Plan henüz tamamlanmadı ama hepiniz onun uygulanmasında önemli bir rol oynadınız. Verdiğim sözleri yerine getireceğim!”
Bunu duyan Kutsal Lider Feiyang, Zirve Lideri Yang ve diğerlerinin yüzlerinde neşeli bir ifade oluştu.
Ata Wen Dao'ya vaat ettiği faydalar uğruna plan konusunda yardım ediyorlardı.
"Budur."
Ölüm Okyanusunun kıyısında duran Song Yu başını salladı. Lu Jian ve Miao Yuxin onun mırıldanmasını duyunca başlarını salladılar.
Ancak çelişkili düşüncelere sahiplerdi. Ölüm İmparatoru Qin Nan'ı yuttuğunda, Cenneti Örten Bitki onun eline geçecekti. Bu nedenle onunla pazarlık yapmaları gerekecekti.
Eğer durum böyleyse, bunun için büyük bir bedel ödemeleri gerekecekti.
Bu sırada haydut yetiştiricilerden oluşan kalabalık, rünlerden yapılmış kafese bakarken kalplerinde iç çekişler bıraktı.
Müthiş Qinglong Kutsal Bölgesi'nin ve efsanevi dahi Qin Nan'ın varlığı, yalnızca bir gün içinde silinecekti.
...Bu arada formasyonun içinde...
“İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazıları!”
Tang Qingshan öfkeli bir kükreme çıkarırken elindeki kara kılıç sanki rünleri keserken bir katliam gerçekleştirmeyi planlıyormuşçasına korkunç bir parıltı yaydı. Zirve Lideri Duanmu ve ekibi de en güçlü hamlelerini gerçekleştirdi.
PAT!
Kocaman kafes hiç kımıldamadı.
“Saldırmayı bırakın. Bu oluşumun kırılması mümkün değil” dedi. Kutsal Lider Qinglong sakin bir ses tonuyla başını sallayarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...