C423 - Bakır Ayna Gücünü Gösterir

178 28 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Nan, canavar kalabalığına bakar gibi göründüğü kadar sabit değildi. Odak noktası artık sonuna kadar çekilen bir ip gibiydi. Gardını hiç indirmeye cesaret edemedi.

Bunlar dokuz zirve Dövüş Hakimiyeti Alemi canavarı ve ona bakan kırktan fazla Dövüş Ataları Alemi canavarı. Kısa bir süreliğine gardını indirecek olsa, canavar kalabalığı onu anında parçalara ayırırdı.

Pişman mı oluyor?

Hiç şans eseri değil!

Bu küçük pislik, Birincil Taşlarını çalmaya cüret ediyor. Bu, bir Dövüş Ekselansları Alemi canavarını buraya çekeceği anlamına gelse bile, onu öldürmekte tereddüt etmeyecektir!

Her ejderhanın kendi ters ölçeği vardır. Bir kez tetiklendiğinde, Gökler ve Dünya bile parçalanırdı!

"Dostluğa değer veren onurlu bir adam olduğun için, Genç Efendi'yi bırakmaya razı olursan, sana merhametli bir ölüm bahşedeceğiz."

Gök Gürültülü Canavar yavaşça konuştu.

"Merhametli bir ölüm mü?" Qin Nan'ın yüzünde soğuk bir sırıtış belirirken, "Sözde Genç Efendiniz, Birincil Taşlarımı birdenbire çaldı. Sadece sahip olduklarımı geri almaya çalışıyorum. Hayatını almayı asla planlamadım. Ne tür bir suç işledim?"

Şaşırtıcı bir şekilde, canavar kalabalığı öfkelendi.

Sadece Birincil Taşlar için Genç Efendi'ye zarar vermeye cüret mi ediyorsun?

Embesil!

"Humph, Genç Efendimizin Birincil Taşlarını senden çaldığı için gurur duymalısın!"

O anda gökten soğuk bir harrumph belirdi. Bunu takiben, yanan alevlerle kaplı yaşlı bir adam alçalırken, yukarıdaki gökyüzü hızlı bir şekilde parçalandı.

Dövüş Ekselansları Alemi'nin bir aurası anında her yeri süpürdü.

Qin Nan'ın ifadesi muazzam bir şekilde değişti.

Yaşlı adam, ekimi yarı Dövüş Ekselansları Alemine ulaşan en güçlü varlık olan Ateşli Kanatlı Kuşların Patriğiydi!

"Bok!"

Qin Nan'ın kalbinde bir tehlike duygusu yükseldi. Tereddüt etmeden, küçük canavarı boğmak için hemen biraz güç harcadı.

Bu sırada yaşlı adam hamlesini çoktan yapmıştı. Sol elini kullanarak bir kavrayışla, sol avucu hemen korkunç bir hızla Qin Nan'ın yüzüne doğru uzandı. Qin Nan tepki veremeden küçük canavar avuç içi tarafından götürüldü.

"Öldür onu!"

Yaşlı adam gözünü kırpmadan emri verdi.

PAT!

Gökyüzü Gürleyen Canavarı, sekiz Ateşli Kanat Kuşu ve kırktan fazla Dövüş Ataları Alemi canavarı, sanki atavistik bir okyanus Qin Nan'ın figürüne doğru aşağı doğru eziliyormuş gibi arka arkaya korkunç saldırılar yaparken on li içindeki gökyüzü patladı.

On li içindeki hiçbir şey ciddi hasar almadan saldırılardan kaçamaz!

"Antik Ayna, ne bekliyorsun?"

Son anda, Qin Nan inledi.

"Güzel, bana on akış Chaos Qi borçlusun!"

Qin Nan'ın İlahi Hissinin içindeki bakır aynadan bir kadının buz gibi sesi belirdi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin