C476 - Duruşmaya Katılmak

152 21 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU


O anda tüm mekan sessizliğe gömüldü.

Hiç kimse birinin aniden ortaya çıkmasını beklemezdi, özellikle de bu anda.

Kalabalık içgüdüsel olarak figüre doğru baktı ve bir bakıştan sonra irkildi.

Qin Nan mı?

Az önce ortaya çıkan kişi Qin Nan mıydı?

Mengpo Nehri'ne düştükten sonra nasıl hala hayattaydı?

"Qin Nan!"

Tang Qingshan'ın mürettebatı Prenses Miao Miao, Gong Yang ve diğerleri çok sevindiler.

Ölmedi, hâlâ hayattaydı!

"Üzgünüm geciktim."

Qin Nan yumruklarını bir araya getirirken konuştu. Bunu takiben rahat bir ifadeyle gökyüzündeki yedi hazineye baktı.

“Qin Nan, hâlâ hayatta olup olmaman önemli değil. Duruşma bitti!”

Ölümün Hizmetkarı, Qin Nan'ın dönüşünü gördükten sonra şaşırmıştı. Sonuçta Mengpo Nehri'nden kaçabilen birini ilk kez görüyordu ama çok geçmeden düşüncelerini toparladı.

Şimdi bunun bir önemi var mıydı?

Duruşma sona ermişti!

"Bunu kim söyledi? Henüz denemeye katılmadım ve ödüller henüz dağıtılmadı, bu da denemenin henüz bitmediği anlamına geliyor!” Qin Nan boş bir kahkaha attı. Figürü dokuz yüz doksan dokuz basamağı hemen tırmandı ve siyah sütunun önüne ulaştı.

PAT!

Kristal tabut aniden gizemli bir soğurma kuvveti yayarak hazinelerin bulunduğu alanı geri aldı ve hepsi göz açıp kapayıncaya kadar yok oldu!

Başka bir deyişle, Reaper Platformu Qin Nan'ın sözleriyle aynı fikirdeydi!

Qin Nan henüz duruşmaya katılmadığından henüz bitmemişti!

"Sen--"

Ölümün Hizmetkarı, Ata Wen Dao ve diğerlerinin alınlarında damarlar ortaya çıkmaya başladı.

Hazineleri ele geçirmeye bu kadar yaklaşmışlardı ve şimdi planları bu karınca tarafından sekteye uğramıştı!

“HAHAHA, Qin Nan, bu bir fark yaratacak mı? Görmediniz mi, birinci sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu ile dokuz ışık ışınını tetikleyen arkadaşınız bile, benim on ışık ışınını tetiklediğim gibi kaybetti! Bunun ne kadar önemli olduğunu biliyor musun? Üçüncü sınıf Di seviyeli bir Dövüş Ruhu bile bunu yapamaz!”

Daha önce, Xiao Zhonghuang'ın en önemli anda sözü kesilmişti ve bu onun rahatsız hissetmesine neden olmuştu. Fırsatını bulur bulmaz hemen Qin Nan ile alay etmeye başladı.

Kalabalık bu sözleri duyduktan sonra şoktan anında uyandı.

Bu doğru!

Peki ya Qin Nan geri dönseydi?

Qin Nan yalnızca onuncu sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti. Dövüş Becerisi Yeteneği nispeten olağanüstü olsa bile en fazla dokuz ışık ışınını tetikleyebilirdi. Xiao Zhonghuang'ın sonucunu geçmesinin imkânı yoktu!

"Ah, bir fark yaratır mı?"

“Evet, Xiao Zhonghuang'ın sonucu rakipsiz. Qin Nan'ın hiç şansı olmayacak."

“Qin Nan'ı küçümsediğimden değil. Sonuç belirlendi. Qin Nan'ın yapabileceği hiçbir şey yok."

“……”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin