C496 - Sorunlu

159 21 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Kenarda duran Fan Xinru heyecanlandı, "Kardeş Qin Nan, eğer sen öyleysen, Vermillion Kuş Takımına katılmakta hiç zorluk çekmeyeceksin."

Qin Nan düşüncelerine dalmıştı. Yukarı bölgenin dahileriyle tanışmayı sabırsızlıkla bekliyordu, "Kıdemli, Vermillion Kuş Müfrezesi Seçimi ne zaman yapılacak?"

"Sekiz gün içinde." Fan Hao sırıtışını gizledi ve konuştu.

"Sadece sekiz gün mü kaldı?" Qin Nan yumruklarını bir araya getirmeden önce başını salladı ve şöyle dedi: "O zaman ben de yeri alacağım. Teklif için teşekkürler. Bunu kesinlikle aklımda tutacağım ve eğer gelecekte yardıma ihtiyacınız olursa, yardımımı sunmak için elimden geleni yapacağım."

“HAHAHA, endişelenme. Xinru, arkadaşını Fan Klanı'na getir!"

Fan Hao bir kahkaha attı ve elini salladı.

İkili daha fazla orada durmadı ve salondan çıktı. Bir süre sonra Fan Hao'nun yüzü muazzam bir sevinçle doldu.

Qin Nan'ı burada, klanında tutmayı başarmıştı!

Artık Qin Nan'la başa çıkmak için yalnızca Beyaz Kaplan Şehrindeki atasını beklemesi gerekecekti!

Eğer Qin Nan'ın sırlarını ele geçirirse klanlarının geleceği düşünülemez olurdu!

"Şimdi…"

Fan Hao, sevincinin ortasında bir rozet çıkardı ve içine düşüncelerini ekledi. Bunun ardından rozet cevap verdi.

Mesajı okuduktan sonra Fan Hao kaşlarını çattı ama kendi kendine mırıldanırken rahatladı, "Üç gün beklemem gerekecek, değil mi? Öyle olsun, çok da önemli değil.”

……

Fan Xinru, Qin Nan'ı klanlarının eğitim alanına getirdi.

Bütün yer son derece genişti ve çevresi on li'nin üzerinde bir alanı kaplıyordu. Altında, Göklerin ve Dünyanın Qi'sini toplayıp, onların görüşlerini engelleyen sisle kaplanmasına neden olan bir tür kadim oluşum vardı.

“Birinci sınıf Xuan sıralandı, onuncu sınıf Huang sıralandı, Altıncı sınıf Xuan sıralandı…”

Qin Nan mekanı taradı ve başını salladı. Fan Klanının öğrencileri gerçekten olağanüstüydü. En düşük dereceli Dövüş Ruhu onuncu sınıf Huang sıralamasıydı, en yüksek sıralama ise dokuzuncu sınıf Xuan sıralamasıydı.

Bu sırada soğuk bir ses duyuldu: "Yani sen aşağı mahalledeki adam mısın?"

Qin Nan kaşlarını çattı ve arkasını döndü. Önünde lüks bir cübbe giyen, yetişimi Dövüşçü Atalar Aleminin zirvesine ulaşmış genç bir adam duruyordu. Qin Nan'a olan bakışları düşmanlıkla doluydu.

Fan Xinru tiksinmiş bir bakış attı, "Fan Xiao, sözlerine dikkat et. Kardeş Qin Nan klanımızın saygın bir konuğu!”

"Saygın bir misafir mi?" Fan Xiao'nun gözleri Qin Nan'a bakarken küçümsemeyle doldu, "Size şu anda yukarı bölgede olduğunuzu hatırlatmama izin verin. Sadece uygulamanızla önemli olduğunuzu düşünmeyin. Fan Xinru'nun ağabeyimin kadını olduğunu ve ondan uzak dursan iyi olur, bunu unutma. Aksi halde sonuçlarına katlanmaya hazır olun!”

Fang Xinru öfkelendi, "Fan Xiao, ne tür bir saçmalıktan bahsediyorsun——"

Sözünü bitiremeden Qin Nan sakin bir şekilde konuştu: "Aşağı bölgeden olmamın bir önemi var mı? Bu senin için bir sorun mu? Eğer kendini kötü hissediyorsan benimle ölüm-kalım düellosu yapmaktan çekinme. Yalnızca bir kez saldıracağım.”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin