EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Bölüm 516: Eğlence Hanı
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın İkinci Şehri, Beyaz Kaplan Şehri'ne en yakın şehirdi. Şehrin merkezinde duran herkes Beyaz Kaplan Şehri'nin devasa siyah duvarlarını rahatlıkla görebilirdi.
"Bu rozet şaşırtıcı derecede kullanışlı."
Qin Nan sokakta yürüdü ve çevresini taradı. İkinci Şehir'den beklendiği gibi, aralarında üç zirve Dövüş Yüceliği Alemi uzmanının da bulunduğu en az on üç Dövüş Majesteleri Alemi uzmanının auralarını tespit edebildi.
"Biraz bilgi toplayacağım."
Qin Nan patikayı takip ederek şehrin merkezine doğru yürüdü.
Geçmiş deneyimlerine göre Ticaret İttifakı normalde kendi bölümünü şehrin tam merkezine kurardı.
"Hı?"
Qin Nan biraz şaşırmıştı. Orada Ticaret İttifakını bulamamakla kalmadı, tek bir satıcı da görülmedi. Sadece kocaman bir 'Leisure Inn' vardı.
Leisure Inn son derece kalabalıktı ve bu da canlı bir manzaraya neden oldu. Orada çok sayıda Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı toplanmıştı.
Qin Nan, birdenbire bir hizmetçi ortaya çıktığında ve alçakgönüllü bir ses tonuyla şöyle dedi: "Yetiştirici, Dinlence Hanımız şu anda üç Takımın seçimiyle ilgili bir konuşma yapıyor. Eğer hana girmeyi planlıyorsan bin Birincil Taş ödemen gerekiyor."
"Bin Birincil Taş mı?"
Qin Nan kaşlarını çattı ve Vermilyon Kuş Rozetini göstermek üzereydi.
O anda gururlu bir ses duyuldu: “Ah, sensin. Yüz adet Birincil Taşın giriş ücretini mi ödedin?”
Qin Nan arkasını döndü ve belinde Siyah Kaplumbağa Rozeti asılı olan genç bir adam gördü. Kibirli bir bakışla Qin Nan'a soğuk bir şekilde bakarken çenesi yukarı kalkarken gözleri kısıldı.
Genç adam onlara yaklaşırken hizmetçinin gözleri parlayarak konuştu: "Ah, Stonebull Kasabasının en iyi dehası Shi Kai ile tanışmak benim için bir zevk. Kara Kaplumbağa Müfrezesinin dört dehası çoktan içeri girdi, girmekten çekinmeyin."
"Hımm."
Shi Kai, Leisure Inn'e girmeden önce Qin Nan'a bir bakış atarken başını kaldırdı.
"Salak."
Qin Nan başını salladı.
Girişteki güvenlik görevlisine karşı davranışlarından dolayı kendisi hakkında pek iyi bir ilk izlenime sahip değildi.
"Ne dedin?" Şaşırtıcı bir şekilde, adımlarını durduran ve öfkeli bir bakış sergileyen Shi Kai'nin duruşması nispeten keskindi.
Shi Kai, Kara Kaplumbağa Takımının öğrencisi olarak işe alındıktan sonra son derece heyecanlıydı, bu nedenle başkalarının ona karşı saygılı olması için kasıtlı olarak gururlu davrandı. Hedeflerine ulaştıktan sonra insanların ona nasıl davrandığından son derece memnun kaldı ve bu da onun daha çok kendisiyle dolu olmasına neden oldu.
Ancak, yüz Birincil Taş ödemekten çekinen ve yalnızca Dövüş Ataları Alemi yetişimine sahip olan bu adam, ona aptal demeye cüret etti!
"Eh, Kültivatör Shi Kai, İkinci Şehir'de veya Eğlence Hanında kimsenin şiddet kullanmasına izin verilmiyor..." Hizmetçi, yoğunlaşan atmosferin farkına vardıktan hemen sonra ağzından kaçırdı.
“Siktir git!” Shi Kai, Qin Nan'a soğuk bir şekilde baktı ve tersledi, "Bacaklarını kırmadan önce dizlerinin üstüne çöküp özür dilemelisin ——"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...