C493 - Gelen Sıkıntı

148 25 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

"Rahibe Xinru... Rahibe Xinru... lütfen onları burada tutun... Gidip biraz destek bulacağız..."

Kekeleyerek konuşurken iki genç adamın bacakları korkudan titriyordu. Hiç tereddüt etmeden hemen kaçtılar.

Bu Kan Gözlü Boğa Kral'dı!

Eğer orada biraz daha kalırlarsa kesinlikle öleceklerdi!

"Sen--"

Fan Xinru bunu görünce kalbinin ağır bir şekilde çarptığını hissedebiliyordu.

Daha önce, aşırı tehlike altındayken kendini feda etmişti ve onun güvenliğiyle ilgili herhangi bir endişe bile göstermemişlerdi. Şimdi bir kez daha büyük bir tehlikeyle karşı karşıya kaldıktan sonra onu hemen terk mi ettiler?

“Kaçmaya mı çalışıyorsun? Ölmek!"

Kan Gözlü Boğa Kralının gözlerinden korkunç bir kırmızı parıltı yayıldı.

KÜKREME!

Sekiz Kan Gözlü Boğa, figürleri havaya fırlarken gökyüzüne doğru kükrediler. Her birinin gözleri figürlerini tamamen içine alan kanlı bir parıltı yaydı.

"Bitti."

Kaçan iki genç bunu görünce oldukları yerde durdu. Gözleri tamamen korkuyla doluydu.

Fan Xinru'nun figürü de hafifçe titredi.

Böyle bir canavar dizisiyle karşılaştıktan sonra hayatta kalmaları imkansızdı.

"Kardeş Qin Nan, seni bu işe sürüklediğim için özür dilerim..." O anda Fan Xinru solgun bir yüzle Qin Nan'a dedi.

Qin Nan'ın gücü nispeten müthiş olmasına rağmen Kan Gözlü Boğa Kral'ı geçebileceğine inanmıyordu.

"Bu iyi." Qin Nan başını salladı. Saldırılar rakamlarına yaklaşırken sakin bir şekilde şunları söyledi: “Hepiniz bir an önce ayrılmalısınız. Aksi halde sana yardım etmeyi düşünmüyorum.”

Fan Xinru şaşkına döndü. Gençler şaşkınlık içinde kaldı.

Kan Gözlü Boğa Kralı irkildi ve kahkaha atmadan önce, "HAHAHA, bana yardım eder misin? İnsan, ne kadar aptalsın! Çocuklar, bu aptalı parçalara ayırın. Onu kendim yiyeceğim!”

KÜKREME!

Sekiz Kan Gözlü Boğa heyecanlandı ve bir dizi kükreme çıkardı. Figürleri, yayılan kanlı parıltıyla birlikte titreyerek Qin Nan'a doğru sıçradı.

"Böylece?"

Qin Nan'ın aurası muazzam bir şekilde değişti.

PAT!

Yere çakıldıktan sonra, sanki kırmızı parıltıyı kaba kuvvetle parçalayan kadim bir titana dönüşmüş gibiydi. Kalan güç Kan Gözlü Boğaların figürlerine çarptı ve onları anında uçurdu.

Olay o kadar hızlı gerçekleşti ki kimse zamanında tepki gösteremedi.

Bu sırada Qin Nan'ın figürü bir iblis gibi Kan Gözlü Boğa Kral'ın önüne indi.

"Sen--"

Kan Gözlü Boğa Kral, yüzü mutlak bir şaşkınlıkla doluyken saçlarının diken diken olduğunu hissedebiliyordu. Dövüş İmparatoru Alemi aurasının zirvesine sahip bu insan neden bu kadar korkunç bir güce sahip olsun ki?

"Şu!"

Daha konuşmaya fırsat bulamadan Qin Nan'ın yumruğu acımasızca onun figürüne indi.

PAT!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin